Beheerders rechten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

swieb

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
381
Ik heb XP Pro geinstall.

En wil met de cd-rom van m'n provider een netwerk verbinding maken.

Nu krijg ik een melding die ik niet erg snap;

Voor Windows NT en Windows 2000 hebt u beheerdersrechten nodig om dit programma uit te voeren. Meld u aan via een account met de juiste bevoegdheden en voer het programma opnieuw uit....?

Kan iemand mij helpen hoe ik dit stap voor stap moet doen??:(
 
Je zal moet inloggen als Administrator.
Als je windows opstart en het inlogscherm krijgt, druk dan op CTRL+ALT+DEL, als het goed is krijg je dan de mogelijkheid om als Administrator in te loggen.
 
Hoi crash:)

Als de PC opstart kom ik op het bureaublad, met alt+alt+del kom ik bij Windows taakbeheer.
 
druk op ctrl-alt-del dan kom je in taakbeheer.
dan klik je op gebruikers
dan maak je de gebruiker door 1 klik blauw
dan klikje op afmelden.
dan nog een keer op afmelden.
daarna start de computer op met een gebruikers naam.
doe daar nog een keer ctrl-alt-del-del en je lomt in een scherm waar je een naam kunt invullen.
zet daar de naam administrator en laat het wachtwoord leeg klik op ok of aanmelden en je komt dan met beheerder rechten in xp.


En nu even een vraag van mij, waarom de cd van je provider gebruiken voor het maken van een netwerk.
welke provider is dat?
 
Hoi Puppie,

Bedankt voor je hulp!:thumb:

Ik weet dat je ergens tijdens de installatie van XP de netwerk verbinding kunt maken maar dat ging bij een eerdere installatie fout dus dacht ik ik doe het maar later op deze manier.

Mijn provider is @home.nl
 
Ik zou de software van @home niet gebruiken in een xp installatie.
je kunt dat ook handmatig doen.
gewoon de computernaam wijzigen in het co of cc nummer werkgroep home en dat is het.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan