beheerdersbevoegdheden

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefboy

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2002
Berichten
38
hallo bete iedereen ik heb groot probleem ik heb geen toegang bij de beheerdersbevoegdheden bij windows xp nu weet ik niet meer wat ik moet doen wie weet het wel ik hoop dat er mensen zijn die het wel weet om mij te helpen grpetjes van stefboy
 
Je hebt dus geen adminrechten?
In XP is er altijd één admin account, meld je daarop aan en verander dan de rechten van je account.
Als dit je niet lukt kan je de computer in de veilige modus opstarten. (Tijdens opstarten op F8 drukken)
Dan kan je je aanmelden als admin, en hier kan je dan je adminstatus instellen.
Succes,
Simon
 
beheeder Account

hallo best bedank voor mij te helpen ik kom er niet uit
ik kan mij gewoon niet meer aanmelden zoals windows programma's ik krijg altijd de melding Account niet bererkt ik moet mij aan melden bij bheerder maar hoe kom ik er ik weet het echt niet meer ik kan beter mij pc kapotslagen Help Help ik word er zot van groetjes van stefboy
 
Hey Stefboy,
Hoe bedoel je, k kom er niet uit? Je kan dus géén admin rechten instellen in de veilige modus?
Je hebt het trouwens toch wel over een thuiscomputer, en niet eentje op 't kantoor? Want anders moet je ff naar de systeembeheerder.
En je bedoelt ipv: Account niet beperkt. Account heeft beperkte rechten ofso?

HG,
Simon
 
windows Accound

hallo beste het is voor thuis gebruik
ik krijg altijd de melding beveiligingscentrum
u bent niet bevoegd om deze bewerking uit te voeren neem voor meer infomatie contact op met syseembeheerder

en dan krijg ik nog meding
netwerkverbindingen
u bent momenteel als een bebruiker met beperkte rechten aangemeld u dien zich als lid van de groep aministrators aan te melden om de wzard nieuwe verbinding te kunen starten

ik hoop dat je mij kan helpen wand het is toch heelboterham nooit mee gemaakt groetjes van stefboy
 
Inloggen als administrator en dan je account waar je problemen mee hebt admin rechten geven
 
windows Accound

oke bedankt maar waar moet ik daar voor zijn????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan