• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Behoud van data per dag

• Onderwerp starter Onderwerp starter LDG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het bericht in #17 stuur ik naar alle jong- en hoogbejaarden die vragen wat VBA is.
Dat die vervolgens daar niets mee doen.
En dan zeggen dat ze niet geholpen worden.
Is niet correct.

Ik heb alle pagina's geopend via de link die je me stuurde, het lint is aangepast, de developers zijn zichtbaar, en ik sta nu in VBA. Wat nu? Wat is de eerste zin die ik moet ingeven? Hoe moet ik de VBA vertellen wat ik eigenlijk wil, wat zijn de opdrachtfuncties? Hoe geef ik te kennen waar ik wat wil bereiken? Ik ben nu al bijna 3 u aan't worstelen met de "hulp" en sta nog altijd even ver. Oh ja wil ik een compleet boek of sessie, moet ik betalen, maar ik vroeg enkel hulp om 1 formule te laten werken en niet om een cursus programmeur. En neen dit is niet "helpmij.nl", maar eerder, "hier is een link, en trekuwplan.nl. ". Via een bevriende IT programmeur ben ik er inmiddels achter dat dit een hoop ervaring en vooral programmatie inzicht vraagt, dat ik dit niet in een-twee-drie ga rondkrijgen. Maar zoals ik eerder zei, ik sluit hier af en bedankt aan iedereen voor de inzet, ik ga hier echt niet verder op in.

Ik heb alle pagina's geopend via de link die je me stuurde, het lint is aangepast, de developers zijn zichtbaar, en ik sta nu in VBA. Wat nu?
Prima
Wat is de eerste zin die ik moet ingeven? Hoe moet ik de VBA vertellen wat ik eigenlijk wil, wat zijn de opdrachtfuncties? Hoe geef ik te kennen waar ik wat wil bereiken? Ik ben nu al bijna 3 u aan't worstelen met de "hulp" en sta nog altijd even ver. Oh ja wil ik een compleet boek of sessie, moet ik betalen, maar ik vroeg enkel hulp om 1 formule te laten werken en niet om een cursus programmeur.
De oplossing bestaat uit meerdere stappen.
Ik had ze in een bericht kunnen opsommen.
Maar dat vond ik wat te veel in een keer.
Met een voorbeeldbestandje kunnen we de code schrijven.
En neen dit is niet "helpmij.nl", maar eerder, "hier is een link, en trekuwplan.nl. ".
Nu maak je me boos, omdat je niet de kans geeft het tegendeel te bewijzen.
Via een bevriende IT programmeur ben ik er inmiddels achter dat dit een hoop ervaring en vooral programmatie inzicht vraagt, dat ik dit niet in een-twee-drie ga rondkrijgen.
Goede code is makkelijker dan een ingewikkelde formule.
Maar zoals ik eerder zei, ik sluit hier af en bedankt aan iedereen voor de inzet, ik ga hier echt niet verder op in.
Prettige dag verder, bij mij heb je alvast een streepje tegen.

Laatst bewerkt:
Respect en waardering voor alle leden die anderen helpen

Verschiet van onderstaande zin!

Code:
En neen dit is niet "helpmij.nl", maar eerder, "hier is een link, en trekuwplan.nl. ".

Zelf ben ik steeds de vraagsteller en ben steeds geholpen geweest en ja soms moet ja ook een kleine inspanning doen om het te begrijpen en zo ook weer te mogen leren.

Veel respect voor alle leden die andere "kosteloos" en van hun "vrije tijd" en met zéér véél geduld andere helpen, waar we zelf steeds kunnen van, leren!

Dank aan allen op dit geweldig goed forum :thumb:

Met veel respect en waardering,
dankjewel allen die helpen
Georgyboy

Jij snapt het.
LDG verwacht kennelijk bij een vraag direct een 100% sluitend antwoord te krijgen.
Zo werkt dat niet, bij geen enkel forum.

En Georgyboy, namens alle helpers, hartelijk dank :)

Laatst bewerkt:
Een excuus om te leren lijkt mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan