Het bericht in #17 stuur ik naar alle jong- en hoogbejaarden die vragen wat VBA is.
Dat die vervolgens daar niets mee doen.
En dan zeggen dat ze niet geholpen worden.
Is niet correct.
Ik heb alle pagina's geopend via de link die je me stuurde, het lint is aangepast, de developers zijn zichtbaar, en ik sta nu in VBA. Wat nu? Wat is de eerste zin die ik moet ingeven? Hoe moet ik de VBA vertellen wat ik eigenlijk wil, wat zijn de opdrachtfuncties? Hoe geef ik te kennen waar ik wat wil bereiken? Ik ben nu al bijna 3 u aan't worstelen met de "hulp" en sta nog altijd even ver. Oh ja wil ik een compleet boek of sessie, moet ik betalen, maar ik vroeg enkel hulp om 1 formule te laten werken en niet om een cursus programmeur. En neen dit is niet "helpmij.nl", maar eerder, "hier is een link, en trekuwplan.nl. ". Via een bevriende IT programmeur ben ik er inmiddels achter dat dit een hoop ervaring en vooral programmatie inzicht vraagt, dat ik dit niet in een-twee-drie ga rondkrijgen. Maar zoals ik eerder zei, ik sluit hier af en bedankt aan iedereen voor de inzet, ik ga hier echt niet verder op in.