Behuizing DELL probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

KKOPPI

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
hoi, ik heb een dell optiplex 170L en ik wil een videokaart erin plaatsen, maar er is geen PCI-E slot.

Kast:
sdabou12.jpg

Ik heb net gelezen dat nummer 4 een 'optional card cage' heet, en daar moet ik denk ik iets mee doen...

Moederbord:
sdaboa13.jpg

Is hier een speciale extra kaart voor ofzo waarmee ik een PCI-e videokaart toch kan aansluiten?

Alvast bedankt:thumb:

nr. 4 is voor extra PCI sloten. Als ik jouw kast zo zie is het een klein model(als ik het mis heb moet je het maar zeggen) en daar zul je dus geen PCI-e videokaart in kunnen zetten... Misschien dat andere er anders over denken maar ik denk dat het dus niet kan.

Ik vrees er wat voor of dat wel mogelijk gaat zijn. Het is weer zoiets typisch aan Dell-pc's, toch zeker bij die compactere modellen, dat je daar maar weinig uitbreiding aan kunt doen.

ja het is een kleine compacte kast.
maar er lijkt toch degelijk een mogelijkheid te zijn om die extra kaarten er liggend in te stoppen...:confused:
maar als pci-e niet past...

Met behulp van een optionele risercard en een 'cardcage' heb je de mogelijkheid om twee 'fullheight' PCI kaarten in de pc te stoppen, PCI-e gaat niet lukken.

sdcard13.jpg

sdcard12.jpg

@ JeronimoDeCoole
Het is niet 'typisch Dell', het is typisch een low profile PC, welk merk dat dan ook moge zijn.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan