behuizing

Status
Niet open voor verdere reacties.

XpreZ

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2006
hallo ik heb net een behuizing besteld, het gaat om deze kast. (http://www.dicecomputers.nl/pages/page.aspx?c=productdetail&aid=4896)

X-Gear C666S 400W P4 case, transp. side panel, 3xfan, 2xUSB, speaker, mic Deze dus.
nu lees ik dat het een p4 case is. en ik heb een moederbord asus het merk is A8v Deluxe met een amd 64 bit processor. zou mijn moeder bord in die kast passen. ik heb die kast namelijk al besteld.
groetjes XpreZ

En waarom zou dit niet passen? Is toch gewoon een socket 939 board. Dus... geen probleem hoor.

Maar socket 939 is tog alleen athlon ? socket 939 is alleen voor amd

Laatst bewerkt:
P4 is niets anders dan een verkoopspraatje...

Waar jij op moet letten is dat het een ATX moederbord ondersteunt, aangezien je moederbord van dit formaat is.

Dit is bij alle huidige behuizing wel aanwezig dus je hoeft je nergens druk om te maken.

oke bedankt :D ik schrok me al dood. thnx voor jullie snelle reactie's nu ben ik zelf verzekerd

ik las namelijk nergens dat die kast een atx formaat was. dus ik kan gewoon me mobo in die kast proppe en aan gaan sluite..

Laatst bewerkt door een moderator:
raar dat ze het niet op die site zette :S anders wete de de kopers tog ook niks van die kast af

Tja elke webshop heeft zo zijn gebreken...

Ik neem aan dat je vraag is opgelost? Zet hem dan even op "Opgelost"

Rechtsonderin staat een venster "Status van de vraag", daar klik je op "Vraag is opgelost" :thumb:

oke heb ik gedaan. nu ga ik weer van t forum af. bedankt allemaal voor het helpen. en plaatsen van snelle reactie's

Laterzzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan