beide wii controllers doen het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilmarenzo

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2009
Beide wii controllers doen het niet meer.

Ik heb alle mogelijke oplossingen geprobeerd

Batterijen vervangen
batterijen en stroom er een tijd van af
beide rode knoppen indrukken
andere sensorbalk

maar niks werkt

Wat ik nog niet geprobeerd heb is een andere controller op mijn wii en mijn controllers op een andere wii

Mijn wii is omgebouwd en alles werkte tot 2 weken perfect.

Iemand een oplossing/tip?

u kunt het beste de controller open maken, op het rode knopje drukken, en daarna het klepje van de wii openmaken en op het rode knopje drukken :thumb:

u kunt het beste de controller open maken, op het rode knopje drukken, en daarna het klepje van de wii openmaken en op het rode knopje drukken :thumb:

dat had ik al gedaan.

maar de truc staat hieronder ( kreeg ik via iemand anders)

De controllers kun je opnieuw aanmelden door achter het batterij klepje van de controller het rode toetsje in te drukken, daarna het rode toetsje op de wii (voorkant achter klepje) indrukken, daarna op de a van de controller drukken.

Dit advies kreeg ik en dat werkt. Ze doen het weer. Hopelijk wel voor lang.

wii controllers doen het niet na synchroniseren

heb 2 controllers die het na synchroniseren nog steeds niet doen.
heb meerdere malen de 2 rode knoppen in gedrukt in verschillende volgorde maar er gebeurt niets.!!!!

iemand een idee?

heb 2 controllers die het na synchroniseren nog steeds niet doen.
heb meerdere malen de 2 rode knoppen in gedrukt in verschillende volgorde maar er gebeurt niets.!!!!

iemand een idee?

Echt goed de volgorde aanhouden

De controllers kun je opnieuw aanmelden door achter het batterij klepje van de controller het rode toetsje in te drukken, daarna het rode toetsje op de wii (voorkant achter klepje) indrukken, daarna op de A van de controller drukken.

Ik heb een vergelijkbaar probleem. Eerst maakte 1 controller de batterijen in no-time leeg. Vrijdagavond nieuwe batterijen er in gedaan. De kinderen er een uurtje mee laten spelen en zaterdagmorgen was het einde oefening. Beide controllers doen helemaal niets! Dus geen enkel lampje brand of knippert. Iemand enig idee? Ik kan mij moeilijk voorstellen dat ze tegelijk het lootje leggen......

Uiteraard heb ik alles met de rode knopjes al geprobeerd.

Laatst bewerkt:
ik heb een probleem met mijn wii balace board

Mijn wii balance board maakt geen contact meer met me wii ik heb de stekker al uit me wii gehaald en toen de rode knopjes in gedrukt de batterijen vervangen en het weer opnieuw geprobeerd tot op heden geen resultaat en werkt dus nog steeds niet wie weet wat ik nog meer kan proberen zodat die het weer gaat doen.

Oplossing? balance board en controllers met console wii syncen

Mijn wii balance board maakt geen contact meer met me wii ik heb de stekker al uit me wii gehaald en toen de rode knopjes in gedrukt de batterijen vervangen en het weer opnieuw geprobeerd tot op heden geen resultaat en werkt dus nog steeds niet wie weet wat ik nog meer kan proberen zodat die het weer gaat doen.

Wij hadden een nieuw -compatible- balance board. Toen we dat trachten te synchroniseren deden de controllers het ook niet meer -slik :eek:-. Tja...
Ik kwam in deze rubriek en vond feitelijk de oplossing. eerst controller 1 syncen, kennelijk rode knopje randapparaat, rode knopje console en -voor de controller- de A button zoals hierboven al beschreven, ten slotte de de syncknop van de balanceboard via dezelfde procedure.. pm dat knopje is makkelijk te missen!!! Je moet wel iets voelen bewegen (ik heb een zeer dun schroevendraaiertje gebruikt maar een paperclips zou ook moeten werken)... Het licht van het balance board blijft aan als het syncen gelukt is..

Voor ons werkte dit. suc6. Ik hoop dat het helpt :thumb:

Als het syncen helemaal niet meer lukt kan de bluetooth module van je wii defect zijn. Hoop natuurlijk niet voor jullie.

Ik heb oplaadbare accu's in de controllers die ik dus moet verwijderen om bij het rode knopje te kunnen komen en dan werkt het niet. Doe er even gewone batterijen in en volg de opgegeven procedure en je kunt gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan