Mijn firewall wil niet starten, dit is een heel bekend probleem, dat ik al overal op internet heb gezocht,
maar nog geen oplossing heb gevonden.
Bij m'n firewall druk ik op aanbevolen instellingen gebruiken en doet het niet.
Bij geavanceerde instellingen krijg ik een tekst met foutcode 0x6d9.
Ik heb andere instructies gevolgd die niet lukken(of toch niet goed begrijp) van internet.
Ik heb geen conflict meer met andere firewalls, al die andere programma's zijn verwijderd.
Ik heb de Windows Firewall-probleemoplosser gedownload en die zegt van dat windows firewall niet kan worden gestart en de windows firewall-service niet is gestart.
Hier de foutgegevens:

Het zou fijn zijn als iemand me verder kan helpen, als je meer informatie nodig hebt of het is niet duidelijk genoeg, vraag maar gerust.
MVG,
Arthur
maar nog geen oplossing heb gevonden.
Bij m'n firewall druk ik op aanbevolen instellingen gebruiken en doet het niet.
Bij geavanceerde instellingen krijg ik een tekst met foutcode 0x6d9.
Ik heb andere instructies gevolgd die niet lukken(of toch niet goed begrijp) van internet.
Ik heb geen conflict meer met andere firewalls, al die andere programma's zijn verwijderd.
Ik heb de Windows Firewall-probleemoplosser gedownload en die zegt van dat windows firewall niet kan worden gestart en de windows firewall-service niet is gestart.
Hier de foutgegevens:

Het zou fijn zijn als iemand me verder kan helpen, als je meer informatie nodig hebt of het is niet duidelijk genoeg, vraag maar gerust.
MVG,
Arthur
Bijlagen
Laatst bewerkt: