Bekend probleem met firewall.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat stond in mijn eerste bericht al, nja ik heb momenteel geen andere firewall aan, die avg had ik al compleet verwijderd.
Ik heb nog wel andere programma's, ik weet niet of die er mee in conflict raakt, Microsoft Security Essentials.
Zover ik weer zijn er geen andere firewall programma's of van dat soort programmatjes zoals Antivirus, internet security enzovoort.
Als dat wel zo is, zoek ik nog uit welke programma's dat zijn

Ik heb nog even gekeken met microsoftfixit firewall en kreeg dit Bekijk bijlage 164813, dat is opgelost want daarvoor was het nog niet gerepareerd.

Ok ik zie het, ik weet niet zeker maar als het goed is heet mijn gebruikersnaam gewoon "Eigenaar" ik dacht datie iets andere naam had, maar met die andere namen lukte het niet.
Hier: net user eigenaar.png

Ik heb bij services, windows firewall, RMK, Aanmelden gedrukt en op "dit account" gedrukt en "Local Service" ingetypt en een wachtwoord 2x bij getypt en allemaal toegepast.
Het spijt me als ik het verkeerd heb begrepen wat jij met die Local Service bedoeld.

Hij is nog bezig met analyseren met Ccleaner etc. dus dat komt later, dus dit alvast.

Ik hoop dat ik vanaf nu wel jullie vragen (goed) heb beantwoord, tenminste de dingen die jullie vroegen, anders excuses als nog niet alles klopt.:confused:

MVG,
Arthur

Ik heb alles gedaan wat je zei met Ccleaner en toen weer opnieuw gestart, firewall doet het nog niet(wat ik eigenlijk al heb verwacht).

Oh en ALS het zo is dat het na lange tijd nog niet lukt om dit op te lossen, mogen jullie het gerust opgeven, maak er dan maar geen zorgen om ik heb de meeste dingen(zoals ik eerder heb genoemd op een externe harde schijf staan, en de dingen die op C staan, zowat alles heb ik er zo weer op als ik een herinstallatie ofso er weer op moet doen.
Ik begrijp heel goed als jullie me het liefst verder willen helpen.
Iniedergeval, ik begrijp eigenlijk alles wel wat jullie uitleggen maar soms even niet, en ik wil jullie het ook niet moeilijk maken.

Nja iniedergeval doe maar wat je denkt dat het best is:) maakt mij niet uit.
Ik zie het wel ;).

Groet,
Arthur

Ok,

Mijn laatste hoop is ComboFix,
DOE EXACT wat hieronder staat beschreven!

Download Combofix en plaats het op je bureaublad.

naamloosqo.png

Extra nota... Zorg ervoor dat je Security software uitschakeld is tijdens het gebruik van Combofix.
Dit omdat deze scanners bepaalde componenten die Combofix gebruikt, onterecht zien als geïnfecteerd en Combofix zullen blokkeren.

Kijk hier indien je niet weet hoe je je Antivirus, Firewall en/of Antispywarescanner moet uitschakelen.

Sluit ALLE vensters, ook je browser en laat Combofix rustig zijn werk doen.
Open dus geen andere applicaties totdat Combofix de log heeft gepresenteert.

Als Combofix vraagt om een update, dan staat je dit toe.

Wanneer ComboFix klaar is met scannen, dit kan eventueel na een reboot zijn, opent er een logfile (combofix.txt).
Deze kan je vinden als C:\combofix.txt.

Laatst bewerkt:
Yes!!!!!!!

Hey,

Heel erg bedankt:thumb:, na al die tijd, Windows Firewall functioneert weer!!!!
1zmi9ux.png

Ik wil jullie(TheKnight en Poekje) hoe dan ook heel erg bedanken voor jullie hulp hiervoor.
Ik weet verder niet wat ik moet zeggen, maar echt super bedankt!!!!!!:D :thumb:

Met vriendelijke groet,
Arthur

Goed dat het is opgelost!

Je kan CombiFix verwijderen:

Ga naar start > uitvoeren en kopieer en plak volgende command in het veld:

ComboFix /Uninstall

Zorg ervoor dat er dus een spatie is tussen Combofix en /
Daarna klik je op Enter.

Uninstall_combofix.png

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden,
herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies,
gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen
en reset je Systeemherstel opnieuw.

Ok, hehe,nou,prachtig!. De aanhouder wint uiteindelijk heet dat dan, niet?

Wel nieuwsgierig wat het probleem eigenlijk veroorzaakte... Ter lering & de vermeack... ;)

Ja idd was ik ook eigenlijk wel.
Maargoed het belangrijkste is dat het opgelost is :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan