Belangrijk: programma wil niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterjbruins000

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2008
Berichten
156
hallo,

ik heb een tijdje geleden een NETGEAR Wireless-G 54 USB 2.0 Adapter WG111 gekocht, en ik heb het programmatje dat er bij zat (WG111 Smart Wizard) geïnstalleerd, maar als ik gewoon op dat programmatje dubbelklik, dan gebeurt er niks.
In taakbeheer staat bij toepassingen dan niets, maar bij Processen staat wel gr111.exe.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Op een andere pc werkt dat programmatje gewoon.
ik heb Microsoft Windows XP Home Edition SP2 en een Microstar PC MT6 MED MT 172.

Mvg,

Peter
 
hallo,

ik heb een tijdje geleden een NETGEAR Wireless-G 54 USB 2.0 Adapter WG111 gekocht, en ik heb het programmatje dat er bij zat (WG111 Smart Wizard) geïnstalleerd, maar als ik gewoon op dat programmatje dubbelklik, dan gebeurt er niks.
In taakbeheer staat bij toepassingen dan niets, maar bij Processen staat wel gr111.exe.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Op een andere pc werkt dat programmatje gewoon.
ik heb Microsoft Windows XP Home Edition SP2 en een Microstar PC MT6 MED MT 172.

Mvg,

Peter

Hoi,

Ik heb hieronder een link voor jou naar een site met hetgeen jij hebt. en als jij nu kijkt wat er op die andere pc zit waar dit programmatje het wel doet dan kun je zien wat jij mist in jou pc om dit programma te laten draaien?

http://www.funprice.nl/a/netwerk/ro...wgr614-wireless-router-incl-wg111-usb-adapter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan