belangrijke file op floppy weigert open te gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DocRock

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2004
Hé hallo daar,
Big problem. Ik heb een bestandje opgeslagen op mijn floppy ... krijg ik hem niet meer geopend. Hij geeft aan dat hij de gegevens niet kan lezen. Ik kan hem niet kopieeren , niet afdrukken , helemaal niets. De andere files op dit floppy krijg ik wel geopend. Wat kan ik doen ? Vele uren werk naar de Filistijnen , of heeft er iemand een oplossing.

Zo hé , nu al een reactie ...top zeg ... bedankt.

Het bestandje is gemaakt in wordpad en geeft aan rich text file. als ik hem probeer te openen via wordpad duurt het heel lang , hij opent en in een honderdste van een seconde zie ik het bestand voor bij vliegen maar geeft daarna meteen aan : kan bestand niet lezen.
Het probleem kwam boven na een bandlogo te hebben gecopieerd van internet. niet groot hoor. het bestandje is nu 109kb , de eigenschappen geeft hij dus ook nog wel aan. ik dacht ik zet hem op mijn harde schijf maar ook hier zegt ie : kan het bestand niet lezen.
Vreemd ... maar heb geen flauw idee wat te doen dus.

:) Lieve lieve Tanja.. hartstikke bedankt. Het heeft enige moeite gekost maar het is me gelukt. Ben je dus voor eeuwig dankbaar. Het programma werkt dus jij kan er een heleboel anderen ook een groot plezier mee doen.
Hij haalt nl. gedeleted bestanden weer terug.

Je hebt iemand weer heel gelukkig gemaakt.

Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan