belangrijke updates niet geïnstalleerd

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een legale versie!

je had voor de XXXX-reeks een - dat moest een / zijn.
hoe dit ook zij, nu krijg ik fout 0xC004F025, er zijn verhoogde bevoegdheden vereist.
ik wordt hier langzaam wanhopig onder.
is het een oplossing om toch maar windows8 te installeren. msschien nog niet volmaakt maar ik heb geen idee wat er mis kan gaan als dit alsmaar fout blijft gaan!

Die foutmelding 0xC004F025 zegt dit:

klik Start → Alle Progamma's → Bureau-Accessoires → Rechtsklik OpdrachtpromptUitvoeren als Administrator.

voor jou is het allemaal eenvoudig maar bij mij gaat het steeds niet goed.
ik moet dus uitvoeren als administrator. maar hoe zorg ik ervoor dat ik in de stappen die jij aangeeft, ik mezelf die machtiging toeken?

(ik heb van het verschil tussen gewone gebruiker en adminstrator veel last, ik wil er eigenlijk gewoon van af, maar niemand weet me te vertellen hoe dat zou moeten <- dit is een ander probleem dus)

wat Windows heeft op dit ogenblik een groot probleem met de updates voor Office. In dit geval gaat het om de updates KB 2760411, KB 2760588 en KB 2760583. Deze updates worden constant aangeboden, ondanks dat ze al goed geïnstalleerd zijn.

Worden ze nu weer opnieuw aangeboden, klik je in het venster op updates verbergen.
Dan verberg je deze 3 updates.

Kijk maar in de lijst van updates en je zult zien dat boven genoemde updates al meerdere malen in de lijst staan. Vooralsnog hebben ze geen oplossing voor dit probleem. Maar als je ze verbergt, worden ze tenminste niet meer aangeboden.

Laatst bewerkt:
Op Security.nl wordt melding gemaakt dat Microsoft deze problemen opgelost heeft, waardoor beveiligingsupdates voor Microsoft Office sinds afgelopen dinsdag continu door Windows Update werden aangeboden.

Als je nu dus Office deinstalleert en opnieuw zou het verholpen moeten zijn.
Je kan dat het best via FixIt doen.

ik weet niet wat ik allemaal gedaan heb, maar op éen optionele update na -die wilde niet installeren- zijn alle updates nu op hun plaats,
dank voor je moeite steeds en je geduld!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan