Belasting Aangifte 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobkeizer65

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Ik heb op mijn PC netjes met het programma van de belasting de aangifte van mijn vrouw verwerkt maar nu moet ik mijn eigen aangifte nog maken.

Dit programma heeft voor zover ik het kan vinden alleen geen mogelijkheid om data te wissen en een nieuwe aangifte te beginnen. Haar gegevens blijven verschijnen.
Ik heb het programma al enkele malen verwijdert en de laatste keer voor het proberen eens op een andere schijf geïnstalleerd. Helaas pindakaas. Haar gegevens houdt het systeem vast en ik weet het niet meer :o

Iemand hier een tip????

:shocked:

Als je het programma opent kies je rechts onderaan voor "OPEN BESTAND" je krijgt dan een dialoog schrempje waarin je kan kiezen voor een "NIEUWE LEGE AANGIFTE"
Maakt niet uit of er al een aangifte van je vrouw geopend is.

Belastingaangifte 2007

Muchos Thanks

Die logica had ik effe niet om dat te zoeken bij "bestand openen"
Is denk ik net zoiets als op start klikken om de pc af te sluiten

nogmaals dank :thumb:

Bob

belastingen

Ik heb ook een vraag i.v.m. de belastingaangifte 2007.
Andere jaren was het altijd mogelijk om je aangifte op een p.c. te beveiligen met een wachtwoord.
Dit om pottenkijkers buiten te houden.
Deze keer kan ik nergens deze optie vinden. Ook de belastingtelefoon kon ons niet verder helpen.
Hoe kan ik nu zorgen dat dit bestand afgeschermd wordt op de computer? (de computer komt ook wel eens bij een reperateur terecht)
Ben benieuwd of meer mensen hier mee te maken hadden. Vast bedankt.
ria

belastingaangifte 2007

Ik heb eens gekeken en vond het antwoord in de helpfunctie van het aangifte programma.
Ik citeer:

Wij leveren dit programma voor Windows, Mac OS X en Linux. Deze besturingssystemen bieden uitstekende beveiligingsmogelijkheden voor uw gegevens. Zo kunt u bijvoorbeeld uw eigen gebruikersprofiel aanmaken. Dan zijn uw gegevens niet toegankelijk voor de andere gebruikers van uw computer.

Wij hebben onze programma's aangepast aan de nieuwe beveiligingsmogelijkheden van Windows, Mac OS X en Linux. U kunt zelf de gewenste beveiliging instellen op uw computer. Raadpleeg de documentatie van uw besturingssysteem voor meer informatie.

Let op!

Het programma zelf heeft niet meer de mogelijkheid de gegevens te beveiligen met een wachtwoord.

Antwoord op je vraag dus:

Verwijder het programma alvorens hem naar een reparateur te brengen of vraag je af of het voor die monteur echt wel zo interessant is om te zien wat je hebt ingevuld.

Groetjes

Bob :D

Laatst bewerkt:
bedankt voor de snelle reactie. Het was een vraag die anderen aan mij hadden gesteld en waar ik het antwoord niet op kon vinden.
Toch vind ik dit geen goede move van de belastingen, wat je er zelf ook over en van mag vinden.
Het wordt door veel mensen toch een beetje als het op straat gooien van de privacy ervaren.
Men heeft niet zelf een keuze die er eerst wel was.
En niet iedereen is zo bedreven op de computer dat hij of zij zelf gebruikersprofielen kan aanbrengen en/of beveiligen.
Maar bedankt voor je moeite.
gr. ria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan