Belgacom TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

OkashiChan

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
Berichten
74
Hoihoi

Hier spreekt een niet zo goedgehumeurde scholier in examens, wat mijn humeur sowieso nog meer naar beneden haalt, ben werkelijk ondermaats aangenaam dezer dagen.

Mijn probleem: Belgacom TV

Het zit namelijk zo: gisteren is Belgacom TV geïnstalleerd, vandaag is het onding al ontregeld. Geen idee of jullie Belgacom en Telenet ook in Nederland kennen, maar neem het van me aan: hun klantenservice is praktisch onbestaand, dus daar moet je niet gaan aankloppen voor hulp.

Tot deze middag werkte de digitale TV (Belgacom TV in HD) prima, deze avond is alles plots kapot. We konden de decoder of hoe het ook mag heten niet afzetten, de power bleef aan. We konden eerst wel nog tussen de posten zappen, maar niet meer aan ons digitale menu. Dat was een probleem, dus zoek je als brave mens netjes op wat je hoort te doen bij zo'n probleem, op belgacom.be/support stond er te lezen dat voor eender welk probleem dat niet aan de afstandsbediening ligt je het ding even van de stroom moet afhalen. Dus wij die voedingskabel uittrekken, het spul herstartte, laadde en toen... roos scherm, daarna blauw scherm, dan weer roos en dan plots beeld en ons digitale menu werkte weer. Toen viel het helaas weer stil, 't spul reageerde niet meer, viel uit, startte weer op, viel weer uit, weer roze scherm en toen weer onze TV-posten. Vervolgens konden we niet meer zappen, één post dat was het, en het volume kon je nog veranderen, voor de rest: niks nida nada noppes rien du tout. Ondertussen kunnen we wel weer zappen maar werkt ons digitale aanbod weeral niet meer.

Iemand enig idee wat te doen met een een-dag-oude-aankoop-ramp?
 
Beste,

Linksboven op de afstandsbediening staat een toets met twee pijltjes waarmee je kan overschakelen van tv naar BelgacomTv. Als u wil zappen of wil navigeren door de menu's van BelgacomTv dient u ervoor te zorgen dat de rechtste led (Bgctv) oplicht, dit kan door op de toets met de twee pijltjes te drukken.

Als dat het probleem niet oplost kan u de helpdesk contacteren (080022800). Zij kunnen u een nieuwe decoder bezorgen of een technicus sturen.

Vriendelijke groet,

Eva
 
We hebben de stroom voor een langere tijd onderbroken en nu werkt hij wel weer, vast wat problemen met het combineren van kabel en digitaal =)

Dankjewel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan