Belkin F7D4302 v1 Probleem (snelheid)

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexaniji

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
Beste helpmij'ers,

Ik heb een probleem met mijn Belkin router. Elke keer als ik mijn computer opnieuw opstart. Worden mijn down/up speed op speedtest.net drastisch verlaagd. Als ik de router dan weer reset, heb ik 50mb/s up en 8mbp/s down.

Kan iemand mij vertellen waarom de snelheden steeds omlaag gaan? En hoe ik de snelheden gewoon op 50/8 kan houden?

De router werkt via een Ubee modem van Ziggo. Dit zal snel anders zijn, aangezien wij gaan verhuizen, en aan dat adres levert Ziggo niks. Dus stappen we over naar glasvezel :)

Mvg Gino Brugman

Wanneer ga je dan verhuizen? Anders heeft het toch weinig nut om voor 1 maand nog te gaan klooien. Wat voor abonnement heb je en wat is de snelheid die je als probleem ervaart? Heb je er hinder van, d.w.z. is je internet langzaam?

Voor 50 mb/ps heeft ziggo nu een nieuwe MODEM
Bij mij hebben ze de ouwde opgehaald en een niuewe geplaatst omdat je volgens hun met de ouwde ubee geen maximale snelheid kan gebruiken.

Heb jij de nieuwe al of nog de ouwde ?

Laatst bewerkt:
Nou, om eerlijk te zijn: ik heb een Cisco modem/router. Ik heb nu alles-in-een met medium internet (dus dat zal wel die 50Mbit/s zijn). Ik zit op dit moment met Ziggo's speedtest op 8 Mbit/s down en 2,4 up. Niet echt goed dus. Andere dagen zit ik met een draadloze laptop tegen de 40Mbit/s up en 6 down aan. Ik zal het later nog eens proberen. Maar als je echt binnen een korte periode gaat verhuizen, heeft het toch geen zin om aan je modem te gaan rotzooien?

Ik heb een ubee modem ja, geen idee of het de nieuwe is. Hij heeft het altijd gedaan, en sinds kort word hij soms "langzaam".

Ik ga volgende week verhuizen haha :P Vandaag al beginnen met de vloeren, en we stappen waarschijnlijk over naar glasvezel. De hinder hiervan is dat ik normaal iets 7-8mbp/s download, en als hij "raar" doet, download ik precies hetzelfde item met 1mbp/s

Ik heb het Allles-in-1 Extra pakket van ziggo. Met het hoogste internet. Kan zo 1,2,3 niet bedenken welke dat is.

Dit is mijn Speedtest uitslag, als hij het gewoon goed doet :)

Hopelijk kunnen jullie mij helpen,

Mvg Gino

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan