belkin

Status
Niet open voor verdere reacties.

moppie2400

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2006
hallo allemaal sinds gisteren wist ik van het bestaan van dit forum ,,
ik heb problemen met mijn router ,, ik krijg de pc boven niet meer online en het begint op mijn systeem te werken ,, ik heb hem 2 jaar geleden geinstaleerd nooit problemen mee gehad ,, weet iemand wat ik er mee aan kan ,, heb hem al terug geinstaleerd maar hij vertikt het van te doen ,, met de pc van beneden kan ik wel gewoon online
liefs nan

Wat voor een ipadres krijgt de pc die niet meer werkt? Al een andere poort gebruikt op de router?

goh als ikdat nu eens wist he lol ,, ken er echt niet zo veel van kan me goed behelpen met formateren en sommige problemen kan ik ook redelijk goed oplossen maar hoe ik een ip adres moet opvragen
bij windows 98 moest ik daar iets voor bij uitvoeren intijpen maar dacht dat het bij xp anders is ,, is het niet
liefs nan

en ja een andere poort werkt ook niet
sorry had die vraag niet gelezen
liefs nan

Bij xp ga je naar uitvoeren en typt daar cmd in en druk op OK. In het nieuwe venster typ je in: ipconfig /all en druk op enter

ik heb een ip adres ,, maar geraak nog niet op internet ,, ik krijg hem met momenten gewoon zelf nog niet afgesloten ,, denk dat het ventje hier toch iets gedaan heeft dat niet mocht :mad: maar ben hem nu aan het formateren en hopelijk lukt het me dan ,,
ik heb hier toch al terug een lichtje branden op de router ,,
liefs nan

Wellicht dat een format niet nodig was en het eventueel opgelost zou kunnen worden met een winsockfix maar dat zullen we niet meer achter komen

hey hey hier nancy terug ,ik geraak boven dus nog altijd niet op internet ik heb de gegevens opgeschreven als ik ipconfig doe

hostnaam home 921n8p06u
primair dns- achtervoegsel :
knooppunttijpe : onbekend
ip routering ingeschakeld : nee
wins proxy ingeschakeld :nee
ethernet adapter lan verbinding

fisiek adres : 00-40- f4- 8c- 8f- a6

dhcp ingeschakeld : ja
auto. configuratie ingeschakeld : ja
ip adres : 192.168.2.18
subnetmasker : 255.255.255.0
standaardgateway :192.168.2.1