StierHerman
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 jan 2002
Ik heb problemen met een basisstation (profoon) van een draadloze telefoon. Op de een of andere manier wil deze niet meer altijd goed functioneren als ik wil bellen of gebeld word. Voorheen op het KPN netwerk deed ie het wel goed maar sinds hij achter het VoIP modem van TIS hangt doet ie niet meer wat ie moet doen. Dan weer wel en dan weer niet. De gewone vaste toestellen doen het wel gewoon.
Is er iemand die weet of juist telefoons van Profoon problemen hebben met het signaal dat het VoIP modem afgeeft?? En beter nog wie weet waardoor het probleem eigenlijk veroorzaakt wordt???
Vrienden van mij hebben ook vaste en draadloze telefoons aan een zelfde merk en type modem hangen, ook via Tiscali en draaien op het modem eveneens met dezelfde firmwareversie en hebben geen problemen.
Wat is er zo anders aan het signaal van KPN dan dat van een VoIP modem??
Is er iemand die weet of juist telefoons van Profoon problemen hebben met het signaal dat het VoIP modem afgeeft?? En beter nog wie weet waardoor het probleem eigenlijk veroorzaakt wordt???
Vrienden van mij hebben ook vaste en draadloze telefoons aan een zelfde merk en type modem hangen, ook via Tiscali en draaien op het modem eveneens met dezelfde firmwareversie en hebben geen problemen.
Wat is er zo anders aan het signaal van KPN dan dat van een VoIP modem??

Laatst bewerkt: