Bellen via VoipBuster gratis?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xXxElitexXx

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Berichten
391
Hallo allemaal

ik heb een probleem het progamma

VoipBuster
VoipStunt

kan je gratis belle internationaal en in nederland zegge ze maar is dat waar want me ouders werden net helemaal boos omdat ik belde en denke straks oh nee we krijge een boette van 1000 euro van belle

hier site link

http://www.voipstunt.com/en/index.html
http://www.voipbuster.nl/nl/index.html

Ik hoop dat julie me kunne helpen :)

MVG Gidion
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan geen kwaad, ik gebruik dit soort programma's al jaren.
Je belde neem ik aan vanaf de pc naar een (gratis land) telefoon?! dan zijn daar geen kosten aan verbonden.
Overigens krijg je bij dit soort programma's geen rekening achteraf maar moet je vooraf beltegoed kopen, als je dan belt naar iets dat geld kost zoals een mobiel of een land die niet op de gratis lijst staat of wat ik vaak gebruik, eerst je eigen telefoon en dan die van een ander dan word er van je beletegoed afgehaald.
Zodra je beltegoed op is stopt het gesprek ook.
 
Kan geen kwaad, ik gebruik dit soort programma's al jaren.
Je belde neem ik aan vanaf de pc naar een (gratis land) telefoon?! dan zijn daar geen kosten aan verbonden.
Overigens krijg je bij dit soort programma's geen rekening achteraf maar moet je vooraf beltegoed kopen, als je dan belt naar iets dat geld kost zoals een mobiel of een land die niet op de gratis lijst staat of wat ik vaak gebruik, eerst je eigen telefoon en dan die van een ander dan word er van je beletegoed afgehaald.
Zodra je beltegoed op is stopt het gesprek ook.

okey:thumb:

Harstikke bedankt voor je antwoord
maar hoe kunnen die bedrijven dan winst maken met geld
als ik bvb gratis bel via de com naar een huisnummer van me vriend ?

Btw:Een vraagje nog trouwens is er ook nog een gratis progamma dat ik bvb naar 06 nummers kan bellen in nederland gratis(a)
 
okey:thumb:

Harstikke bedankt voor je antwoord
maar hoe kunnen die bedrijven dan winst maken met geld
als ik bvb gratis bel via de com naar een huisnummer van me vriend ?

Btw:Een vraagje nog trouwens is er ook nog een gratis progamma dat ik bvb naar 06 nummers kan bellen in nederland gratis(a)

Kort gezegd (geschreven) nee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan