Beltegoed onbeperkt houdbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben 3 van die toestellen kwijt geraakt omdat ik nooit bel. K'heb nu weer een nieuwe en daar bel ik heel veel mee (uche uche uche) elke dag de tijd en voor de horoscoop van onze kat (die van mij is toch nooit iets soeps bevendien weet ik mijn sterrenbeeld niet :( K'weet nie eens wat een sterrenbeeld is bij een kat kun je nog gokken maar hoe kan een mens nouw een boogschutter of tweeling zijn????).
Zo houd ik het wel vol :)
En ik word heel vaak gebeld door die gasten die je een abbonoment proberen aan te smeren prachtig gewoon :). Je laat je mobieltje aan staan en gaat gamen om de zoveel tijd pak je hem ff op en zegt : ''goh kan da nog eens ik heb het nie echt verstaan ''. Of je zeg de muziek ff heel hard en zegt dat je bijzonder veel intresse hebt. Of dat ze ff willen wachten k'ga een dvd kijken en daarna nog ff het dorp in :).
Anyway dat abbonoment van Orange lijkt me ook wel wat :) Handig als je je mobieltje kwijt bent (en dat gebeurt hier nog wel eens :()

Tele2

Tot zover ik weet kun je je mobieltje met tele2 alleen opwaarderen via je bank. Ik werk in een telefoonzaak, waar we geen tele2 verkopen, en hebben alle telefoonkaarten behalve tele2. Ik heb eens een keer een klant gesproken die een mobieltje van tele2 had. Nu blijkt dat ze heeft gebeld vanuit spanje naar nederland. Dit werd niet van het beltegoed afgeschreven maar werd er later een rekening toegestuurd. En deze was niet te zuinig. De klant gaf aan iets van 5minuten gebeld te hebben naar Nederland en mocht een rekening van bijna 20euro betalen. Aangezien wij geen tele2 verkopen heb ik hier ook geen verdere informatie van. Het enige wat ik kan vertellen is dat het wel goedkoper is (behalve vanuit het buitenland) , maar dat je verplicht wordt om optewaarderen via je bank. En dat is een punt waar veel mensen tegenaan hikken, en al helemaal omdat dit niet van te voren wordt vertelt!

Groetzels,

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan