Ben - abbonement

Status
Niet open voor verdere reacties.

phobix

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Berichten
347
Hallo ik heb een BEN abbonement, TOP...

voor 20€

1000 smsjes ( bundel van 10€ )
250 belminuten / smsjes

Alleen 1 probleem BEN.. heeft een technische storing voor de 2x dat ik 1 a 2 weken mijn belstatus niet kan zien. Waar ik mij heel erg aan erger.. :confused: want dadelijk zit ik er overheen en dan kan ik dokken door hun schuld.

Dus mijn vraag is: Is er ergens anders een abbonement wat er oplijkt voor 20€ ofzo en met zoveel bel minuten 250 en 1000 smsjes ( bundel ofzo ). Alvast bedankt.

Als die er namelijk is kap ik bij ben.. vanwege hun storing. ( Vind het nogal Vervelend )
 
Zoek eerst eens uit of je dat zomaar kan doen! Als je een contract hebt kan het zijn dat je de resterende tijd moet afkopen met als gevolg dat je dus een erg duur nieuw abbonement hebt. (oude afbetalen en nieuwe nemen)
 
Het is overigens een Sim-only abbonement, die ik elk moment kan aanpassen / afsluiten en het liefst vind ik ook zo'n abbonement ergens anders.

Sorry, was vergeten te vermelden dat het gaat over een SIM - ONLY abbo ;).
 
Ik heb er verder totaal geen kaas van gegeten, maar heb een vriend die dus met het afkopen te maken kreeg. Vandaar ook dat ik het meld.

Maar kijk eens op www.bellen.com

Op die site is alles maar dan ook alles over bellen te vinden. Daar kom je vast een heel eind mee!
 
Ik zou wel eens gaan kijken en bedankt ;),

daarom koos ik namelijk eerst voor Ben ;) kon elk moment stoppen en zat er neit 1 jaar gelijk aan vast ofzo en ben tevreden met het abbo alleen baal er van dat ik me belstatus niet kan zien ;) ik zal even want rond kijken op bellen.com en voor mij is dit topic dan gesloten.

Bedankt :thumb:
 
Ok, :thumb:

Heb zelf veel aan de site gehad, internet, mobiel, kon mooi opzoeken wat bij mij past en goedkoop was.
 
Ben niet bereikbaar

Lezers,

Kijk uit met BEN de goedkoopste en zogenaamd alles via de site te regelen.
1: ze zijn onbereikbaar
2: klantenservice is duur en lang wachten
3: veranderen van abonnement is weg aanbieding en hallo dure tarieven
4: nog steeds vaak geen netwerk (bij mij 3x in 4 maanden)
5: mails worden enkel met alg. bericht beantwoord

Lees op forum van Bellen de ervaringen over Ben voordat je op Ben overstapt.

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan