Ben bezig met een 720P WMV video te importeren in Adobe Encore als nieuwe timeline

Status
Niet open voor verdere reacties.

gridishere

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Hallo,

Ik gebruik Adobe Encore om een DVD te branden. Zoals de mensen die weten hoe dit programma een beetje werkt zal Adobe Encore eerst; Transcoding starten om de film om te zetten. Nu heb ik een 720P film van internet gedownload in WMV. Bij Transcoding blijft de balk staan zonder dat deze verder wil. Kan iemand me helpen? Ik heb dit 720P WMV bestand geimporteerd als nieuwe tijdlijn om als doel als ISO image te exporteren en hier een DVD video van te maken.

Wie kan me de betere oplossing geven voor een 720p WMV bestand naar een DVD te branden die 4.7 groot is. Dit als doel dit bestand in een DVD speler aan de TV te draaien. Dank je wel.

Met vriendelijke groet,

grid

:)

Laatst bewerkt:
Probeer eens wat met Format Factory,
bijv. de optie Video -> Converteren naar VOB -> [als uitvoeroptie: DVD Pal Large, en dan meteen ook even de ondertitels in het zelfde keuzevak erbij aansluiten bij Extra Ondertitel (als de ondertiteling niet in de dezelfde map staat als de het video-bestand en/of de naam van het ondertitelingsbestand niet overeenkomt met die van het video-bestand)].

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan