ben er bijna toch??? ;.)

• Onderwerp starter Onderwerp starter hmetz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hmetz

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2011
Goede avond,

Ik ben al twee weken bezig om het probleem op te lossen die ik heb met een nintendo dsi XL van mijn (nu ongeduldige ;.) ) nichtje.

Haar dsi is geupdate tot 1.4.2E. Dit veroorzaakt naar wat ik begrepen heb het probleem dat ze niet de spellen kan spelen via haar R4i kaart.

Downgraden kan blijkbaar niet! dus moet het op een andere manier. Nu heb ik ergens gelezen dat een Acekard 2i een oplossing zou kunnen geven.

Hiermee zou je wel gewoon verder kunnen piraten op DSi firmware 1.4.

Ik hoop graag wat advies te kunnen krijgen van jullie.

Kan ik het beste een Acekard 2i aanschaffen?

Moet ik daar dan de nieuwste firmware eerst opzetten voordat hij uberhaupt in de dsi gaat?

wat is de laatste firmware?

Hebben jullie een stappenplannetje wat ik moet doen? (of verwijzing naar een bestaand plannetje/filmpje etc.)

Alvast bedankt!!!!!

Met vriendelijke groet,

Harold Metz

Als je dan toch een nieuwe koopt, raadt ik je aan een nieuwe genratie kaartne tekopen.

De Supercard DSTWO is ontzettend nieuw met vele functies etc.
Wordt veel geupdate en bij mij doet alles het altijd.
Probleem is dat ie wel een paar tientjes kost.

Hij meld dat de R4i het niet goed doet. Raadt dan niet aan die te kopen.
Tevens is de R4i ook gewoon de slechtste kaart ooit gemaakt.
Maargoed mensen gaan voor goedkoop =)

Hij praat over een R4i kaart, een algemene term in de DS wereld. Eens of niet. Ik heb nooit problemen met die R4i kaart. Maar doe de gok zou ik zeggen. TS shops is heel klantvriendelijk als het niet werkt.

Overigens zijn die kaarten geen rocket sceince he. Er zit niet gek veel intelligentie in.

Dan heb je dat dus goed verkeerd, want mijn kaart heeft behoorlijke inteligentie.
K kan zelfs 720p video's afspelen nu dankzij t lieve kaartje.

Zoals k zei nieuwe generatie kaarten zijn ontzettend veel beter. maar een R4i kaartje is geen algemene term ZEKER niet voor mensen die er minder verstand van hebben.
Hij noemt het eerder een R4i kaartje omdat er R4i op het kaartje staat.

T zijn gewoon de minst goede kaarten verkrijgbaar, qua updates, support en compatibility. Eens of niet =)

Software erop kopieren en spellen en klaar. Of heb ik het verkeerd. :thumb:

Ik denk dat zijn auto gewoon moet rijden, om in die termen te blijven. Maar anywayz, whatever :thumb:

Bedankt voor de reacties.

Ga mijn nieuwe kaart afwachten, spul erop gooien en zien wat het doet.

Jullie gaan het horen :d

nu heb ik nieuwste firmware en spel op micro sd gedaan, in de ds gestopt maar geeft nog steeds de melding; An error has occurred. Press and hold the POWER Button to turn the system off. Please refer to the Nintendo DSI Operations Manual for details.
Ik. Geeft aan dat hij niet eens een sd card kan vinden!!!!

heb nu twee ds'en voor me liggen. 1 dsi XL met een versie tot 1.4.2E, 1 dsi met versie 1.4.1E (vers uit de verpakking niets mee gedaan).

Ik kom er niet uit hoe ik die firmware op mijn ds krijg!!!!!

Helpmij (.nl)

Groet,
Harold

Je hebt niet de kaart gekocht die ik aangedragen hebt? Of wel?

oh sorry nee ik ben nog steeds aan het wachten op de levering van mijn Acekard 2i. Ik heb nu op mijn andere wel de firmware staan. Die heb ik in een oude ds gedaan. Nu leest die het wel, maar daar loop ik nu even vast met wat ik moet doen.

even voor de duidelijkheid:
we hebben een dsi xl (van nichtje)in huis met versie 1.4.2e en hiervoor een acekard 2i aangeschaft waar ik nog op wacht.

daarnaast voor mijn dochter een dsi in huis met versie 1.4.1e erop. Ook heb ik het volgende kaartje: R4i van www.r4ids.com in huis.
Volgens de informatie zou die zeker voor de dsi geschikt moeten zijn, alleen zou deze eerst geupgraded moeten worden via een oud ds.
Op dit kaartje heb ik via http://www.linfoxdomain.com/nintendo/ds/ de benodigde downlaod erop gezet.
En een update R4i.cn_v1.4_firmware erop gezet.
Dit heb ik in de oude ds gedaan maar............. als ik nu wil updaten loopt hij vast en zegt hij: invalid cartridge.
wat gaat er niet goed? wat moet ik doen? is dit R4i kaartje ook voor de dsi v1.4.1e ongeschikt? Zo ja, welke koop ik voor de dsi en waar leveren ze snel???

Ik kom misschien wat onwetend over, maar zou heel graag hulp willen, mijn dochter is binnenkort jarig en zou het leuk vinden als ze de dsi dan compleet met spellen heeft!!!!

alvast bedankt voor de al gegeven reacties en alvast bedankt voor de reacties die nog gaan komen!

inmiddels ben ik weer een stap verder....
ik heb het r4i kaartje zover dat hij wel laadt op de dsi maar de spellen worden niet geload, het scherm blijft op zwart staan met daarin: LOADING.

iemand een goeie tip????????????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan