Ben es benieuwd...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiederikvH

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Ik wou gewoon graag eens een meer professionele opinie krijgen over de verenigingssite die ik onderhoud. Hier zegt toch iedereen dat hij goed is. (Belgen zijn immers minder rechtuit :confused: )

De link: http://www.chirosleidinge.be

Gemaakt met frontpage (layout), notepad++ (php, javascript en andere kleinere zaken) wat tekenprogramma's allerhande. Enkele scripts komen van internet, maar ook deze zijn allemaal grondig aangepast of herwerkt.

Ps: Don't be to hard on me. Ik heb geen achtergrond qua informatica....

Is een mooie site alleen wat traag en de uitklapmenus blijven op de achtergrond zichtbaar al ben je met je cursor ervan afgegaan duurt dan een poosje vooradt hij verdwijnt van achtergrond = btje storend;)
Verder puike mooie site:thumb: :thumb: :thumb:
Suc6 nog ermee

Geplaatst door DiederikvH
Hier zegt toch iedereen dat hij goed is. (Belgen zijn immers minder rechtuit :confused: )
Hier op Helpmij doen de meesten dat ook ... :p Ik wil me nog wel eens laten gaan :evil:

't Zou echter wel handig zijn als je site in mijn browser ook daadwerkelijk geladen werd. Zowel Firefox als IE zijn na 5 minuten nog niet klaar met laden. Misschien dat eerst ff fixen ? :)

Geplaatst door JPeetje
Hier op Helpmij doen de meesten dat ook ... :p Ik wil me nog wel eens laten gaan :evil:

't Zou echter wel handig zijn als je site in mijn browser ook daadwerkelijk geladen werd. Zowel Firefox als IE zijn na 5 minuten nog niet klaar met laden. Misschien dat eerst ff fixen ? :)

Wat nou fixen, fix je eigen verbinding maar, de site laadt binnen de 4 seconden :p
Een kleine opmerking, hoort de shoutbox niet te scrollen?

Geplaatst door Metink
Is een mooie site alleen wat traag en de uitklapmenus blijven op de achtergrond zichtbaar al ben je met je cursor ervan afgegaan duurt dan een poosje vooradt hij verdwijnt van achtergrond.
Bij firefox verdwijnt hij niet... Voor IE heb ik het iets versneld, hopelijk vind je het nu beter...

Geplaatst door maestro12
Een kleine opmerking, hoort de shoutbox niet te scrollen?
Euhm.. nee, ik heb liever niet dat hij scrollbaar is op de startpagina. Door erop te klikken ktijg je toch alles te zien. Of moet ik het toh maar gaan aanpassen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan