Ben Gebanned! zit nog met wat vragen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

safex

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2008
Berichten
119
hallo,

ik ben gebanned voor xbox live, ik was geen game aan het spelen maar toen ik mijn xbox 360 aanzette en insignde kreeg ik de melding dat ik gebanned was.. heb nu nog wat vragen

1. is dit permanent?
2. waarom ben ik gebanned (heb ixtreme 1.6, check altijd stealth en of het spel al gereleased is)
3. is het terug te draaien?

had dus mijn xbox omgebouwd...

alvast bedankt!
 
Had je er een gekopierd spel inzitten? Want als je met een gekopierd spel online gaat gaat hij moeilijk doen heb ik gehoord
 
Ik zal wel ff aan wat mense vrage ;)

Ik zal wel ff aan 'n vriend vrage die weet ontsettent veel van xbox 360, misschien dat hij het weet. Ik zal proberen zo snel mogelijk nog een berichtje achter te laten.:thumb:
 
Ik zal wel ff aan 'n vriend vrage die weet ontsettent veel van xbox 360, misschien dat hij het weet. Ik zal proberen zo snel mogelijk nog een berichtje achter te laten.:thumb:

als je xbox ombouwd kan je helaas er nıks aan doen
 
@Robbert1978
microsoft had het niet kunnen zien, als spel uit is in NL en Stealth dan zou je niet geband moeten kunnen worden..

@ramonster5
oke bedankt!

heb inmiddels contact (mail) opgenomen met microsoft dus we wachten af (natuurlijk onschuld gespeeld) verwacht een mailtje dat ze via de mail niks kunnen en moet bellen ivm privacy of zo...
 
1. is dit permanent?
2. waarom ben ik gebanned (heb ixtreme 1.6, check altijd stealth en of het spel al gereleased is)
3. is het terug te draaien?
1. Ja
2. Waarschijnlijk toch een slechte dump.
Check je ook achteraf of releases niet genuked zijn ?
3. Nee (wellicht wel door MS, maar betwijfel of ze dat doen)
 
bedankt voor de reacties!
heb net microsoft gemaild en reactie gehad, dit is het resultaat:
1. ja
2. ben vergeten GTA liberty city stories te checken, wat denk je, verification failed....:shocked:
maar heb hem niet gestart.. deed hem in mijn xbox (ipv aanzetten met aan knop met eject knop) schijfje er in gelegd en dicht gedaan. (xbox was nog aan het opstarten) daarna wou ik inloggen (auto play staat uit) en kreeg ik gelijk de ban.. kan dit aan GTA gelegen hebben?
3. niet terug te draaien

heb opnieuw gemaild met onschuldig heid (zou het mijn externe koeling kunnen zijn? of misschien hebben jullie een fout gemaakt bij reparatie)
 
oke, heb wat verder gelezen, er is een giga banwave en ik raad iedereen aan om zijn internet kabel uit zijn xbox te halen (als je hem omgebouwd hebt) MS kan waarschijnlijk zien of je wel of niet aangepaste firmware hebt (zie: abgx.nl)

ik heb besloten me erbij neer te leggen, als je een mailtje stuurt naar MS krijg je gewoon een standaard mailtje terug, ze lezen je mail niet eens volgens mij, zodra ze ban zien staan stoppen ze en krijg je een standaard mailtje, zie hier:

Geachte ##########,

Bedankt voor uw e-mail aan de Xbox klantenservice.

Wij begrijpen uit uw mail dat uw Xbox 360 console geen toegang meer heeft tot Xbox LIVE. De service kan alleen bereikt worden met een orignele Xbox of Xbox 360 console of door met uw account in te loggen op xbox.com. Wanneer u gebruik maakt van de online service via een orignele Xbox of Xbox 360 console dan verklaart u dat u geautoriseerde software en hardware gebruikt en dat uw software en hardware niet op ongeautoriseerde manier zijn aangepast (hiermee wordt niet bedoeld: officiële reparaties, upgrades en downloads).

Elke poging om de hardware of software van de originele Xbox of Xbox 360 console of de service uit elkaar te nemen, afleidingen hiervan te maken, reverse engineering te bedrijven, aan te passen, te sublicenseren, te distribueren of voor andere doeleinden te gebruiken, is ten strengste verboden en kan resulteren in het beëindigen van uw account en/of uw mogelijkheid de service te bereiken via de originele Xbox of Xbox 360 console en zelfs tot het nemen van gerechtelijke stappen door Microsoft.

Helaas kunnen wij wanneer een console eenmaal gebanned is deze ban niet opheffen. Om de Xbox LIVE gebruiksrechtovereenkomst en de Xbox LIVE gedragscode nog eens in te zien, kunt u de volgende links bezoeken:

http://www.xbox.com/nl-NL/live/legal/xboxComTOU.htm

http://www.xbox.com/nl-NL/live/legal/codeOfConduct.htm.



Met vriendelijke groet,

Andreas

Xbox Service en Support Team

Voor meer informatie over de online ondersteuning, onze diensten of hoe u contact met ons op kunt nemen, gaat u naar http://www.xbox.com/support/contact/.

Wist u al dat u uw console online kunt registreren, online een reparatie kunt aanvragen of de status van uw reparatie online kunt inzien? Ga hiervoor naar: https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=nl-nl.

Play Safe: Speel veilig: Let op dat wij nooit naar uw Windows Live ID en wachtwoord zullen vragen, behalve op Microsoft-websites (billing.microsoft.com, Xbox.com) die zijn beveiligd door gecodeerde pagina's. U herkent deze aan het slot-icoon op de website en aan het adres dat begint met https://login.live.com.

heb nog even getwijfeld of ik een nieuwe xbox zou kopen maar dat doe ik niet, speelde niet zo veel meer op live, hoef nu mijn spellen niet te checken op stealth, hoef niet te wachten tot spelen uitkomen in de winkel en hoef niet meer voor live te betalen. ik ga nog even kijken hoe ik mijn account op kan zeggen (niet dat het per direct stopt maar dat hij niet automatisch verlengd wordt)

MVG safex
 
Op abgx.nl staat ook dat het waarschijnlijk niet aan de 'ondetecteerbare' firmware ligt, maar aan niet correcte releases (games).
 
ik heb geen incorecte releases voor zo ver ik weet, zal ze nog eens allemaal nalopen met agbx360 1.02 (wat toch de laatste?) maar volgens mij heb ik die niet, MUV GTA liberty city stories maar die heb ik niet gespeeld, alleen maar in mijn xbox gedaan om wave 4 patch te testen. en anders zou je ook gebanned worden als je een gekopieërd spel in een ongemodde xbox 360 stopt. ook wordt het niet direct gezegt door de makers van ixtreme, ze vermoeden het wel, daarom is er ook een nieuwe firmware aan gekondig:
ixtreme 1.6 LT (Light Touch) die lijkt meer op de originele firmware en is niet te detecteren voor ms.

was voormij alleen te laat.. maar ja heb me er bij neergelegd (kan nu gewoon alles spelen zonder te kijken naar release datums enz. ga misschien mijn xbox verder modden (windows, extra fans enz.) garantie is toch 100% weg)
 
Van mijn oude 360 heeft de drive het begeven. Vanwege de vernieuwingen besloten een nieuwe te halen. Zit nu net zoals de oude in een Lian-li PC-XB01 case.
Moet eigenlijk alleen het venster nog eens goed doen. Proefje met de zijkant van plexiglas en een Enermax Apollish fan (15 groene LED's) erin zag er goed uit. :)
 
Laatst bewerkt:
wist niet (nooit bij stil gestaan) dat er ook andere modellen xbox cases zijn...
vind het er vet uitzien, kan je mensen wijsmaken dat je een pc als xbox hebt laten lopen :D
 
Zeer interessant. We wachten af waar C4Eva mee komt.

Het grootste voordeel van de Lian-li kast vind ik dat je snel overal bij kan. 6 schroefjes en de gehele zijkant ligt open. Daarnaast maakt de 12cm fan minder herrie dan de 2x 7cm van de standaard 360, en de ruimte rond de DVD-speler is bekleed met geluidsabsorberend foam om het geluid enigszins te verminderen.
Oh, en het schoonmaken gaat ook een stuk makkelijker :p
 
Xbox gebanned??

Hallo,

Ik heb een xbox van anderhalf jaar oud.. mijn broertje kon weer is niet tegen zijn verlies en heeft mensen online lopen uitschelden.
Op een gegeven moment kon ik geen gebruik meer maken van xbox live, ben ik nu gebanned? is er ook een mogelijkheid om dit nog normaal te krijgen..
 
@azza90 maak een eigen vraag voor jouw probleem.
dit topic is van 2009 dus gaarne met rust laten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan