Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij zeker weet dat er geen virussen of spyware op je PC zitten, kun je bovenstaande actie uitvoeren. Windows XP wordt geheel hersteld. MS Office Outlook kun je met de Setup CD van Office ook repararen.
Okay, dan zul je de oplossing van Harry Snor moeten gebruiken.
NB: Off-topic, ik heb vannacht Hitman Pro geinstalleerd en laten draaien. Geen fouten in mijn systeem ontdekt. Ik blijf het prog testen.
Edit: Op Support van Hitman Pro vond ik het advies Hijackthis-log naar ASO/Nucia.nl.
Hallo !
Ja, en zoals ik al zei:als je je documents &settings goed kopieert hoef je echt niets kwijt te raken, ook niet die foto's van je bureaublad !
Greetz,
Harry.
Hoi !
Dan moet je je de mappen opnieuw toe-eigenen !
Draai je met XP Home of Pro ?
Greetz,
Harry.
NB: Als het bestand (bestanden) "stuk" zijn en je verplaatst het naar een andere pc is logischmaar Succes:thumb:
Je kunt nog proberen een reparatie-installatie XP te doen. Setup CD in de lade, PC herstarten, op willekeurige toets drukken om te booten van CD, Setup door laten lopen tot het volgende scherm.
Hier dus niet op "R" drukken, maar Enter. Pas in een van de ver volgschermen krijg je de keus of je een betaande XP installatie wilt herstellen/repareren. Daar kies je wél voor die opties. De meeste van je gegevens blijven bewaard, wel alle updates ophalen bijMicrosoft Update.
dus de oplossing was format c .
en nu weer zeker al die bende van ms er weer op gepeurd . Nee
outlook express en internet explorer . Microsoft outlook en Firefox
dat is dus de agillis hiel van ms . KLOPT
je hebt nu de kans met een kaal systeem .
om dat er af te mikken .
en daar voor in de plaats firefox browser en thunderbid mail . Ik ga is kijken wat dat thunder mail is. Moet zeggen dat ik MS outlook al jaren gebruik en nooit problemen mee gehad.
te installeren in die progg zitten heel goede filters tegen spam popup en andere zaken .
en als firewall kan je gebruiken zone alarm of kerio . Officiele McAfee versie via werkgever gehad incl firewall, orchestra, virusscanner etc
en als virusscanner nod32 . NOD32....Nooit meer....heb me ooit een format gekost...NOD zag iets over het hoofd, dat housecall, mcafee en zelfs norton zag, maar goed, is mijn persoonlijke mening, wat ook toen de nodige vragen/opmerkingen heeft opgeroepen
dan weet je zeker dat je systeem goed dicht zit .
en maak dan meteen met een goed progg een backup .
zet dat dan op een cd dvd .
ook daar voor is een heel goed progg acronis true image Ook deze heeft min interesse reeds gewekt
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.