Ben ik net gehacked?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clickie

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Hallo iedereen,

ben net heel erg geschrokken. Mijn antivirussoftware was NET verlopen (ja ik weet het, niet handig), en ik wilde net een site openen. In plaats van de site kreeg ik een zwart scherm met:

You were just hacked by Sonvurus.zzl.org.
Where is your protection?

Ofzoiets. Nu dus gauw even een virusscan eroverheen en morgen gelijk antivirus updaten.

Hebben jullie hier eerder van gehoord? Ik heb al wat op internet gekeken, maar kan er niks nuttigs over vinden. Iemand enig idee hoe ik kan achterhalen of dit echt is, en of er iets kapot is? Erg bedankt... :(

volgens mij is het een vervelende turkse tiener:rolley
http://www.un-root.org/ toen ik Sonvurus in tikte bij google kwam ik daar uit

wat gebeurde na het zwarte scherm

Laatst bewerkt:
Oh dat hoop ik !!!!

Rare was, dat ik na het scherm gewoon weer van de site weg kon gaan met de terugknop. Ik heb net de virusscan erop gezet, niks gevonden. Ik kan tot nu toe niks ontdekken wat er is veranderd ofzo, gelukkig.

Jij denkt dus dat het gewoon iemand is die lekker zwarte schermpjes op mensen afstuurt? Of zou hij ook zombie-pc's maken :evil:?

was je hele beeld zwart of alleen dat van je browser?
en op welke site was je btw of was het een hele foute site waarvan je niet op helpmij mag posten(6)

Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat je er te veel van moet voorstellen.

Idd, :p, zoals gangkill al zei, is het gewoon een tiener die niets beters te doen heeft.

Misschien heeft hij op die bepaalde site iets gezet zodat je zo'n scherm krijgt, of iets in die richting.

Ik weet natuurlijk niet wat voor site het was, maar het is wel toevallig natuurlijk dat het nét gebeurd wanneer je antivirus is afgelopen.

Maarja, ik garandeer niks.

Misschien kan je mij de site geven? Ik wil wel kijken of het echt is:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Bij mij gebeurd er niks, ik denk gewoon dat het een animatie is

bij mij is hij nu normaal, dus ze zullen wel de site gehackt hebben en niet jou;) En met de beveiliging zullen ze dan wel de beveiliging van de site bedoelen:)

volgensmij hebben ze alleen iets in je Script gestopt
want eerst kom je op de site ,en dan wordt je doorgelinkt

Doe een online scan, bijvoorbeeld bij Kaspersky: http://www.kaspersky.nl/scanner

Als daar niets uit komt zou ik me niet te druk maken; de melding 'u bent gehacked' stelt op zich niet zoveel voor. Elke lolbroek kan dat op een website plaatsen in de hoop dat jij een bepaald product aanschaft.

Zorg er wel weer voor dat je eigen antivirus verlengd wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan