hoi heren
ik ben een groentje i.v.m c++
na veel verlangen naar wat te kunnen programeren en speelen met bestaande broncodes heb ik me een boek c++ gekocht
maar is heel anders als ik had verwacht
is leuk en goed maar wat ik zie er is veel verschil in
ik ben nu maap pas beezig met het boek door te nemen maar dacht ga het toch aan mensen vragen die er meer over weten
ik heb wel c++ boek gekocht maar welke taal is dit ?
ik heb het als bijlage er bij gevoegd
niet gelukt zal ff hier plakken
#include <plugin.h>
#include <stdio.h>
#include <enigma_main.h>
// our plugin entry point, declared to use C calling convention
extern "C" int plugin_exec( PluginParam *par );
// without this or a instance of eWidget enigma starts this plugin in own thread..
// this isn't so good
const char *fake_string = "_ZN7eWidgetD0Ev";
// our entry point.
int plugin_exec( PluginParam *par )
{
eZapMain::getInstance()->stopNGrabRecord();
return 0;
}
ik ben een groentje i.v.m c++
na veel verlangen naar wat te kunnen programeren en speelen met bestaande broncodes heb ik me een boek c++ gekocht
maar is heel anders als ik had verwacht
is leuk en goed maar wat ik zie er is veel verschil in
ik ben nu maap pas beezig met het boek door te nemen maar dacht ga het toch aan mensen vragen die er meer over weten
ik heb wel c++ boek gekocht maar welke taal is dit ?
ik heb het als bijlage er bij gevoegd
niet gelukt zal ff hier plakken
#include <plugin.h>
#include <stdio.h>
#include <enigma_main.h>
// our plugin entry point, declared to use C calling convention
extern "C" int plugin_exec( PluginParam *par );
// without this or a instance of eWidget enigma starts this plugin in own thread..
// this isn't so good

const char *fake_string = "_ZN7eWidgetD0Ev";
// our entry point.
int plugin_exec( PluginParam *par )
{
eZapMain::getInstance()->stopNGrabRecord();
return 0;
}
Laatst bewerkt: