ben jij een website-bouw-freak?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ernestomisha

Banned
Lid geworden
15 okt 2001
Beste mensen,

ik zoek iemand die met mijn webmasters mee kan werken aan een php + flash website voor mafiaweb.nl

heb je een goede website gemaakt?, geef dan ff het adres of een url naar je kunsten :)

ernestomisha

Count me in :) als ik goed genoeg ben, ik programmeer de sjit wel voor je

okay chrisgeerdink en the mailman,

ik zal ff met mijn webmasters overleggen en dan melden we het nog wel :)

ennethe mailman, heb jij misschien nog wat meer voorbeeldjes van flash?

en andere mensen mail maar voor aanmeldingen naar dit adres toe: ernestomisha@mafiaweb.nl

Whoesj

Webkeuring -> Leuke layout, lekker simpel

Die flash dignen zijn we leuk maar dat is niet écht bedoelt voor een site als mafiaweb denk ik.

Ik wil de hele sjit GRAAG programmeren (vink heel leuk namelijk).. Dat lukt wel alleen :P

Re: Whoesj

Geplaatst door acid007
Webkeuring -> Leuke layout, lekker simpel

Die flash dignen zijn we leuk maar dat is niet écht bedoelt voor een site als mafiaweb denk ik.

Ik wil de hele sjit GRAAG programmeren (vink heel leuk namelijk).. Dat lukt wel alleen :P

euh jah, maar ik zie der denk ik wel wat in...

eum we overleggen wel via msn k

ernestomisha

ps: je mag wel alles programmmeren hoor :P

chilllz :D Nu nog iemand die goed is in het maken van een kewl design

<vraag>misschien leuk als wedstrijd</vraag>

acid double-o-seven, flexe sites hoor! En mailman, ik zie ook wat in jouw ontwerp. We'll keep you informed.

Nou ik zou wel mee willen bouwen, als het maar wat verdiend want voor niks gaat de zon natuurlijk op.

Voor mensen zoals jou misschien niet. Ik vind het wel leuk om wat te doen voor mensen, gratis! Dat noemen ze sociaal zijn. Plus ik leer er soms ook nog wat van

Geplaatst door acid007
Voor mensen zoals jou misschien niet. Ik vind het wel leuk om wat te doen voor mensen, gratis! Dat noemen ze sociaal zijn. Plus ik leer er soms ook nog wat van
ik ben het wel met blaataap eens...als je je tijd hierin steekt...en je krijgt er nix voor terug...
tjah, dan kan ik mn tijd wel beter besteden :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan