Ben op zoek naar nieuwe laptop

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Beste forum leden ik heb het plan een andere laptop aan te schaffen Ik heb al wat uitgezocht en ben uitgekomen op 3 verschillende laptops van Acer het gaat bij mij op de
Acer-apire 5 A517-58GM -79UR ( NX.KJLEH.00J )
A517-58GM-799W ( NX,KJLEH.00E )
A517-58GM-72RW ( NX.KJLEH.007 )
Wat zou ik het beste kunnen nemen er zit weinig verschil in maar toch wel iets waar ik niet direct uit kom en wat ik moet gaan doen ?
Bijvoorbaat mijn dank voor julllie mee denken
mvrg e de waele

Schaf geen Acer aan, is een B merk.
Wat is het max. budget?
En voor welk werk moet hij meest geschikt zijn?

Denk aan een Dell of BTO, dat zijn A merken en aan eentje met een Intel Core Ultra CPU.

Meest belangrijkste vraag"wat gaat u er allemaal mee doen, Spelletjes Grafischwerk en zo nog meer
:rolleyes:

Ik wil deze gebruiken voor van alles wat, Ik gebuik geen games maar wel veel video bewerkingen dus dat moet gewoon goed werken en liefst wat snel De keuze voor acer komt omdat ik altijd al met acer heb gewerkt ik ben nu dus bezig met mijn 5e acer als ik deze zou nemen Ik ben daar wel tevreden over
Ik kan dus wel eens gaan kijken naar de andere merken zoals jij aangeeft dat ga ik dus een allemaal weer bekijken en vergelijken bedankt voor jullie reactie het butget is niet het probleem dat gaat wel goed komen
het moet wel ergens over gaan he

Ik ben het met Lange Pier eens, geen Acer.
Neem dan bijvoorbeeld een Lenovo.

Video bewerking gaat sneller met de grafische kaart, overigens.

Ook al aan een Apple Macbook Pro gedacht?
Die zijn uitermate geschikt om te renderen maar wel aan de prijs.

Kun je zelf wat met de parameters stoeien, Skikk is ook een A merk, overigens.

Lenovo is tegenwoordig ook erg matig geworden, krijg ze regelmatig ter reparatie, HP's ook, alleen de probook series niet.

Terug
Bovenaan Onderaan