is opgelost
is opgelost met "webroot spy sweeper
dit programma haalt er nog stuff uit dat adaware en spybot niet vinden en veel ook kan het aanraden
heb een probleem dat ik maar niet krijg opgelost
mijn start pagina is normaal google
krijg telkens nu een andere nl. "aboutblank"
als ik deze heb kan ik met ad-awre ,spybot ,cwsshreder
een lading troep verwijderen
en met hijjack nog meer
daarna is volgens wat ik er ook oplos laat mijn pc schoon vind ook met hijjack niets vreemds meer
en na een tijdje weer die about blank zelfs als ik niet het net opgeweest ben
maak
s'avonds mijn pc helemaal schoon met scanners en schijfopruiming en ad-awre en de rest
alles goed zet hem s'morgens aan aboutblank
vond op een engelstalige site het verhaal dat de boosdoener coolwebsearch heet zowel ad-awre als shredder vindt die ook en verwijderd hem ook en toch telkens weer dat kl....ding
volgens die zelfde site nesteld dit ding zich op een plek waar ook scanners hem niet vinden en is hij ingesteld
op na bepaalde tijd of bepaald aantal keren IE opstarten weer op te duiken
wie weet hoe ik dit ding nu voorgoed kwijt raak
die engelse site heeft ook wel een oplossing maar ik ben toch wel een digibeet en mijn engels op het gebied van pc's is dus vrijwel 0,0000 en ik heb een nl.versie van xp en op die site hebben ze het over een engels versie dus raak telkens de weg kwijt
site adres is http://www.doxdesk.com/parasite/CoolWebSearch.html
wie kan hier wel wijs uit of weet hoe ik er van af kom
met scanners en verwijder programma's lukt het dus tot nu niet
groeten marcel
:thumb: :thumb: :thumb:
is opgelost met "webroot spy sweeper
dit programma haalt er nog stuff uit dat adaware en spybot niet vinden en veel ook kan het aanraden
heb een probleem dat ik maar niet krijg opgelost
mijn start pagina is normaal google
krijg telkens nu een andere nl. "aboutblank"
als ik deze heb kan ik met ad-awre ,spybot ,cwsshreder
een lading troep verwijderen
en met hijjack nog meer
daarna is volgens wat ik er ook oplos laat mijn pc schoon vind ook met hijjack niets vreemds meer
en na een tijdje weer die about blank zelfs als ik niet het net opgeweest ben
maak
s'avonds mijn pc helemaal schoon met scanners en schijfopruiming en ad-awre en de rest
alles goed zet hem s'morgens aan aboutblank
vond op een engelstalige site het verhaal dat de boosdoener coolwebsearch heet zowel ad-awre als shredder vindt die ook en verwijderd hem ook en toch telkens weer dat kl....ding
volgens die zelfde site nesteld dit ding zich op een plek waar ook scanners hem niet vinden en is hij ingesteld
op na bepaalde tijd of bepaald aantal keren IE opstarten weer op te duiken
wie weet hoe ik dit ding nu voorgoed kwijt raak
die engelse site heeft ook wel een oplossing maar ik ben toch wel een digibeet en mijn engels op het gebied van pc's is dus vrijwel 0,0000 en ik heb een nl.versie van xp en op die site hebben ze het over een engels versie dus raak telkens de weg kwijt
site adres is http://www.doxdesk.com/parasite/CoolWebSearch.html
wie kan hier wel wijs uit of weet hoe ik er van af kom
met scanners en verwijder programma's lukt het dus tot nu niet
groeten marcel
:thumb: :thumb: :thumb:
Laatst bewerkt: