Ben-zingt

Status
Niet open voor verdere reacties.

khk464

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Berichten
1.154
Hoi, misschien zit ik in de verkeerde sectie, maar dan even een berichtje.
Sinds ik verleden week geformateerd heb en win xp erop gezet heb, heb ik iets raars voor.

Ik krijg ongeveer elke dag een mailtje in mijn bus van ; Mail Deilivery Subsystem , dus een teruggestuurt mailtje dat ik naar " Ben-zingt " zou gestuurd hebben.
Ik heb op het net zijn site opgezocht en als je weet dat ikzelf van hard rock hou, dan weet je dat ik geen mailtje naar een Amsterdamse zanger ga sturen, die van het Amsterdamse lied houdt.

Misschien heeft iemand dit al eens voorgehad, dus plaats ik even de mail:

The original message was received at Tue, 11 May 2004 16:37:31 +0100
from hnexfe08.hetnet.nl

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<ben-zingt@hetnet.nl>
(expanded from: <ben-zingt@hetnet.nl>)

----- Transcript of session follows -----
mail.local: unknown name: ben-zingt
550 <ben-zingt@hetnet.nl>... User unknown


Het bericht heeft als bijlage;

ATT 00029.dat(231 bytes)

en

Thank You!(1,06Kb)

voor thank you staat een open envelop.

Deze attachments zijn grijs, dus niet te openen. Zal ik ook nooit doen. Maar nav reageert niet, dus ik denk niet dat het virussen zijn.

Weet iemand hier iets meer over?


groetjes
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk is er ergens iemand op de wereld die jouw e-mail adres heeft en dat van ben-zingt (al dan niet door doorsturen van mail verkregen) De huidige generatie virussen maken daar handig gebruik van door dat e-mail adres te spoofen, het virus doet dus net alsof jij degene bent die de mail verstuurd heeft.

Rustig afwachten, het gaat vanzelf over.

Ik gebruik b.v. ook een hotmail adres voor alleen maar post (spam) te ontvangen, ik heb daar in het bestaan van het account slecht 7 keer een mail verstuurd en toch komen daar regelmatig mailtjes binnen dat er met dat adres virussen verstuurd zouden worden.
 
Inderdaad, dat is het rare, er is nooit een mailtje naar hem verstuurd, ik niet en zo te zien is het helemaal het type niet waar mijn vrouwtje in zou geïnteresseerd zijn.
Toch krijg ik dat mailtje elke dag in mijn bus. Rara.

Groetjes
 
Maestro, ik maak me niet veel zorgen maar norton geeft niets aan dus de bijlagen zijn onschadelijk denk ik.

Het is natuurlijk wel reclame voor Ben z'n site, ik ben er geweest, nu ook joram, dus er komt nog volk op zijn site.

@joram, weet je dat mijn petekind yoran heet? Wel gelijkend. De uitspraak is nagenoeg hetzelfde.

groetjes
 
Geplaatst door khk464
Inderdaad, dat is het rare, er is nooit een mailtje naar hem verstuurd, ik niet en zo te zien is het helemaal het type niet waar mijn vrouwtje in zou geïnteresseerd zijn.
Toch krijg ik dat mailtje elke dag in mijn bus. Rara.

Groetjes

Zie mijn eerste bericht. JIJ hoeft ze nooit een mailtje gestuurd te hebben, er hoeft alleen maar ergens op de wereld iemand te zijn die beide adressen heeft en dan hoeft dan niet eens in het adresboek te zijn.
 
Jawel maestro12, dat is juist, ik heb reeds veel mailtjes met virus gekregen. Maar dit is de eerste keer dat er geen virus bijzit en op deze manier verstuurd wordt.
Maar ik dacht dat Ben-zingt in Nederland misshien bekend was, en er meer dergelijke mailtjes rondgingen.
Afwachten dus. Zelf reageer ik nooit op dergelijke mailtjes want ik wil niet dat mijn mailadres bij de andere bekend wordt.

Groetjes.
 
Ik krijg de laatste maanden meerdere mailtjes die teruggestuurd worden vanaf door mij nooit bezochten e-mailadressen met de mededeling dat ik een virus gestuurd zou hebben.

Het zal wel bij de tijd horen van sasser netsky en weet ik wat voor meer rotzooi.

De eerste keer kreeg ik een kleur met de vraag aan mezelf.....ach jee wat heb ik nou weer gedaan...... maar tegenwoordig denk ik....ze doen maar.

:p
 
Beloning

Mocht je ooit iemand tegen komen die een virus gemaakt heeft en er ook nog mee te koop staat.

Microsoft looft per gouden tip een bedrag van veel nullen naar diegene die dan de oplossing geeft over wie het virus gemaakt heeft en die gene opgepakt kan worden.

grtjs jjw
 
Leuke banners

Ja leuke banners, vooral omdat er een tussen zit uit mijn stad.

Ik snap alleen de bedoelling niet.

Jammer lerosa er zelf niet is, ben wel benieuwd waar die woont.....uit nieuwschierigheid of we niet vlak bij mekaar wonen.

grtjs jjw
 
Tja, hij bestaat wel degelijk. Nu nog wachten of ik van die mailtjes afgeraak.
Maar dat zal zichzelf wel oplossen.

groetjes.
 
Maak gewoon een regeltje in je outlook (express) dat hij dat emailtje of die afzender wegfiltert en dan ben je ervanaf :)

greetz
Joram

khk464: er bestaan yorans, yorams, jotams en jorans... :d
 
Oke, bedankt. :thumb: Gaan we doen.

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan