benaderen van de firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenikavanbis

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
nu heb ik enkele firewalls gekocht
een watchguard firebox 700 (bedrijfsondersteuning zeer bedroevend) nu wil ik die benaderen maar ja lukt het mij niet echt
dus gekruiste kabel zoals documentatie verteld vast ip instellen subnetmask ect. maar geen webinterface?!?
ping geeft timeout zoals zij vermelden in handleiding.

nu heb ik ook een fortigate 60 van zelfde laken een broek.

nu spreken ze van een seriele verbinding voor console zou ik echter die moeten hebben maar wat moet ik ermee en moet ik via vpn erop op zoiets hoe gaat het in zijn werk(ik ben gewend van monowall en vm toch iets gemakelijker).

maar niet de seriele kabel en software is zoek zoals altijd (protectie/slordig van de vorige)Maar niet bereikbaar wel contact geen webinterface of zoiets bizar

en ze spreken van console wat het betekenen ?? moet ik er verbinding mee maken zoals een server ?? ssh

Mhh ja ik ken dat zoals altijd. :(
Maar ik heb deze nog voor je. Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar het is een behoorlijk document klik hier voor de handleiding. Engels. :)

en hier een hele hoop fortigate types klik.

Ik hoop voor je dat je er wat aan hebt. Succes. ;)

Weet u uberhout hoe ik dergelijk hardware firewalls moet bedaderen is er http:pagina
ik zou een seriele cabel naar netwerk moeten hebben (is veroudert in mijn inziens)en hoe kan ik uberhout iets zien.
Het lijken mij *vuil woord* producten waar je als je ooit iets wil wijzigen een half uur bezig bent kabels zoeken en software en kan het ook zonder seriele verbinding???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan