BenQ Book Type Management

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister 9

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Hi,

Hebben jullie ooit van "BenQ Book Type Management" gehoord? Het schijnt dat deze software je gebrande DVD's geschikt maakt voor praktisch alle DVD-spelers. Weten jullie of dit programma los te koop is, ofdat het alleen meegeleverd word bij aanschaf van een nieuwe DVD-Brander. Alvast bedankt.

Werkt deze software alleen op brander die ook van BenQ zijn, of zou het werken op alle branders?

Meestal ontwikkeld de fabrikant een programmatje wat alleen toepasbaar is voor zijn eigen systemen.. Al lijkt me het moeilijk dit programmatje te ontwikkelen zodat het alleen op Benq functioneert ..Probeer het anders is uit!!
Ik hoor er graag van!
:eek::thumb:

Werkt deze software alleen op brander die ook van BenQ zijn, of zou het werken op alle branders?

Sorry voor de dubbele vraag... Ga later vandaag een DVD brander halen. Zal het ook proberen. Krijg je trouwens brandsoftware als je een nieuwe brander koopt?

Meestal wel jah... Ligt eraan welke winkel je hebt en of de fabrikant de software meelevert!
Maar meestal krijg je Nero of een ander programma er wel bij!!
Veel plzier alvast met jnieuwe brander!!

:D :eek:

Ik wilde 'm gaan halen bij PCDokter. Vondt ik wel aardig in de prijs. Of kennen julllie betere / goedkopere winkels? Zou ik dan natuurlijk graag van jullie horen...

Ik ken PC-Dokter zelf niet zo goed.. Wel heb ik Ontzetettend(!)goede ervaringen met Alternate (www.Alternate.nl) Deze raad ik dan ook sterk aan!

:eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan