benq GL2250

Status
Niet open voor verdere reacties.

seehbasickz

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2015
Berichten
32
Hallo, ik heb net een nieuw beeldscherm gekocht (de Benq GL2250) alleen ik heb hem net aangesloten en de kleuren zien er heel raar uit. het lijkt wel alsof er een filter overheen zit. het zijn geen felle scherpe kleuren zoals me andere beeldscherm. weet iemand waar dit te maken mee heeft?
 
Stuurprogramma geïnstalleerd ( .inf van deze monitor zodat hij correct herkend wordt )..?
Menu van de monitor doorlopen i.v.m. auto-instellingen en/of calibratie..?
Hoe is de monitor aangesloten ( dvi / hdmi / display-port / vga ), kabel al eens afgekoppeld en opnieuw aangesloten..?
 
Laatst bewerkt:
Stuurprogramma geïnstalleerd ( .inf van deze monitor zodat hij correct herkend wordt )..?
Menu van de monitor doorlopen i.v.m. auto-instellingen en/of calibratie..?
Joe is de monitor aangesloten ( dvi / hdmi / display-port / vga ), kabel al eens afgekoppeld en opnieuw aangesloten..?


Hallo,

Alle stuurprogramma's zijn geinstalleerd en de monitor wordt herkent door mijn computer.
Monitor is aangesloten via HDMI. en heb hem al een paar keer opnieuw aangesloten.
Het ligt niet echt aan windows maar meer aan het beeldscherm zelf. alsof ze er een automatisch filter overheen gooien wat het beeld een heel hoog contrast geeft. calibratie heb ik al gedaan heeft niet geholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan