benq GL2250

Status
Niet open voor verdere reacties.

seehbasickz

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2015
Berichten
32
hallo, heb net een nieuw beeldscherm binnen, als ik van een game naar me bureaublad wil of andersom lijkt het alsof mijn beeldscherm wordt mijn scherm zwart voor een paar seconden en komt e te staan : INPUT HDMI. alsof die moet zoeken welke input hij nodig heeft.
weet iemand hoe je dit oplost? is best irritant.
 
Ik vermoed dat dit veroorzaakt wordt door de videokaart bij het schakelen tussen de game en het buro-blad scherm waardoor kortstondig het HDMI-signaal wordt onderbroken.
Gebruik hier zelf een Benq G2220HD en die doet hetzelfde, net als wanneer mijn AV-receiver schakelt tussen settop-box en mediaspeler alleen wordt in dit laatste geval ook fysiek van HDMI-poort gewisseld waardoor mijn tv ook zo'n melding toont.
Ik stoor mij er verder niet aan maar zou niet weten hoe je dit voorkomt, je zou eens met de importeur kunnen bellen..?
 
bedankt voor je reactie :). het is niet super erg maar het is wel een beetje irritant als ik bijvoorbeeld aan het game ben en van muziek wil switchen is het best storend. ik zal een mailtje sturen naar BenQ. bedankt :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan