"bent aangemeld op een andere PC"

Status
Niet open voor verdere reacties.

davepower

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
244
Goedendag,

Ik krijg elke keer een melding met " je bent bij messenger aangemeld op een andere computer.klik hier om je nogmaals aan te melden"

Messenger is live 2008.

Heb al met een andere pc geprobeerd met daar op Live 2009 kreeg ik het ook,
Wachtwoord verandert en blijf het krijgen...

Weten jullie een oplossing?

En als jullie geen oplossing weten, weten jullie dan misschien de contact gegevens hiervoor (liefst mail adres)

mvg
 
Laatst bewerkt:
misschien een andere pc waar je je ooit aangemeldt hebt en op automatisch aanmelden staat? als je de nieuwste messenger hebt kan je zien op welke andere pc je aangemeldt staat.

Als je niet aangemeldt staat op een andere pc zou ik eens een mailtje sturen naar windows live..
 
Maar na het veranderen van het wachtwoord blijft het.

Weet u misschien een email adres van Live?
 
Hey!

Ik heb dit dus ook de hele tijd. Het is me nu zeker al 10 keer overkomen. Ik heb mijn wachtwoord al 2 keer veranderd..

Nu dacht ik eerst doordat het kwam doordat iemand op mijn telefoon (HTC Touch HD) probeerde in te loggen. Die telefoon is met koninginnedag van me verloren, en daar stond mijn MSN-account ook in. Maar door het wisselen van het wachtwoord kan dat al niet..

Als ik nadat ik ben afgemeld me opnieuw aanmeld door op de pop-up-ballon te klikken wordt ik wel opnieuw aangemeld, maar krijg ik daarna wel een melding van MSN dat er een netwerkstoring is die niets te maken heeft met mijn computer.

Kan het zo zijn dat MSN op deze manier mensen probeert te verplichtende nieuwste versie te installeren? Ik werk nog met versie 8.5 + msn plus..

Iemand met een oplossing?
 
Hey!
Kan het zo zijn dat MSN op deze manier mensen probeert te verplichtende nieuwste versie te installeren? Ik werk nog met versie 8.5 + msn plus..

Iemand met een oplossing?

wie weet wie weet.. :p haha zou misschien nog goed kunnen ook! ik zou echt een mailtje sturen naar windows live zeker als je zegt dat hun een netwerkstoring hebben..
 
Waarschijnlijk heb ik de oplossing..

Ik heb de nieuwe msn geinstalleerd en op deze msn kun je op meerdere locaties tegelijk ingelogd zijn. Ook kun je zien waar je dan ingelogd bent..

Nu open ik mijn email altijd in Firefox.. Waarschijnlijk ziet msn dit tegenwoordig ook als een (externe) manier van inloggen. Ik krijg nu telkens als ik mijn mail check in Firefox de melding dat ik op '2 locaties ben ingelogd'. Als ik dan kijk in msn waar, staat daar Hotmail bij.

Waarschijnlijk dat meer mensen dit hebben? Graag jullie ondervindingen!:)

De pest is nu alleen dat telkens als ik mijn mail in Firefox zet, MSN mij direct op het profiel 'Beschikbaar' zet.. Erg irritant aangezien ik niet voor niks vrijwel altijd op offline weergeven sta..:p

Iemand voor dit laatste een oplossing?

Groetjess
 
Bij Hotmail.com zit bij je mail ook een soort msn functie, probeer eens je mail te openen met IE of een andere browser, maar dit hoort hier niet eigenlijk, dus als je problemen mee houd start dan een nieuw topic, En heb je een oplossing voor mij...?
Want Microsoft heeft nog niets van zich laten horen :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan