Beoordelen website

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimbre

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2001
Hallo,

Ik heb een website gemaakt en wil graag opbouwende kritiek, of er verbeterpunten zijn en de algemeen indruk van de site.

De site is : http://www.mijngebak.nl

Graag jullie mening.

Alvast bedankt voor de moeite!!

Wim

Beste

Op zich ziet het er goed uit alleen vindt ik het te steriel kijken en de foto's zijn vrij slecht als je met een site wilt gaan werken moet je daar de aandacht aan geven.

Bedankt voor je snelle reactie.

De kwaliteit van de foto's zal ik zeker proberen te verbeteren.

Is het "steriel" kijken zoals je dat noemt niet ook een kwestie van smaak? Ik zie veel site's die heel druk zijn (vol tekst en foto's) waarvan ik mij afvraag of een bezoeker al die verhalen gaat lezen. Als ik naar mijzelf kijk let ik altijd op het verzorgde uiterlijk van de site en of ik de gezochte info snel kan vinden. Alle overbodige informatie leidt mij alleen maar af.

Maar als je suggesties hebt...graag.

Beste ,

Nee ik heb niet echt voorbeelden maar ik werk wel in een fotostudio.

Ik heb ook even een vraag zit vanaf vandaag 1 uur geleden op dit forum, maar hoe kan ik zelf een vraag inzetten, als ik nieuw bericht aanklik geeft hij deze melding>Alleen verenigingsleden en donateurs kunnen privé-berichten sturen.

Of moet je dan betaald lid worden eerst

Vreemd dat je geen bericht kan plaatsen.

M.i. is het noodzakelijk om betaald lid te zijn.

Wellicht dat een moderator je kan helpen..voor mij is het al lang geleden dat ik geregistreerd ben.

Ik zou de background aanpassen naar een andere kleur dan zwart.
Zoals het zwart/bruin van het gebakje die in het logo aanwezig is.

't is een detail, maar je hebt nu in de prijslijst dit soort dingen staan: VORM=ROND. Dat ziet er wat raar uit en geeft de indruk dat er achtergrondcode naar buiten is gelekt. Waarom gebruik je niet gewoon alleen "Rond", "Vierkant" en "Zeshoekig"? Dat leest volgens mij veel natuurlijker, je hebt verderop immers ook niet staan VORM=BORSTENTAART. (het is overigens een hexagon).

Ik ben het trouwens met ICTman eens wat betreft de achtergrond, al zou ik persoonlijk gaan voor een (detail)foto van een taart of cakejes, in plaats van een effen achtergrond. Iets om mensen alvast te laten watertanden.

EDIT: Oh ja, die foto op de voorpagina geeft me een wat rare indruk, het lijkt op een bruidstaart maar de achtergrond is volledig zwart, wat het er uit laat zien als een soort rouwtaart (kan aan mij liggen).

Laatst bewerkt:
Dat was inderdaad het volgende...via photoshop proberen de foto uit de achtergrond te trekken :P en dan de foto terugplaatsen. Dan is de foto meer onderdeel van het menu.

Een watermerk achtig afbeelding van een getekende taart als achtergrond zou wel mooi staan. gebruik dan wel als basis achtergrond kleur een andere kleur dan zwart.
Geen roze, want dan valt het menu weer in het niet.

Laatst bewerkt:
[Off topic]@hjoosten013,

welkom op Helpmij.nl.:)

Inderdaad kunnen enkel verenigingsleden privé berichten versturen. Dat is dus de melding die je krijgt. Op het forum in de meeste secties kun je een eigen vraag aanmaken. Op de volgende link vind je hoe het forum werkt;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/610881

Indien je nog steeds de melding krijgt, zou ik daarvan via de mail een bericht willen hebben. Geef dan ook even aan in welke sectie je een nieuw bericht probeert te plaatsen. Eventueel graag met een screenshot.
Je kan mij bereiken via hoofdmoderator @ helpmij.nl (zonder spaties)
[/Off topic]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan