beoordeling server voor game hosting.. (medal of honor)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Servers? Was het niet zo dat vrijwel alle grote slots gameapplicaties gewoon de server voor de volle 100% bezetten?

nee, op een Dedicated server met bijvoorbeeld een Xeon processor en genoeg GB, vooral ook een goede internet connectie kun je meer dan 1 server hosten... hoogstens 20.. dat word misschien iets te zwaar.. maar kan iemand deze server beoordelen?

20? Ik ken de server eisen van MOH/COD niet (kun je zelf opzoeken) maar ik weet dat America's Army pas bij een een flinke Pentium 4 aan zijn trekken komt.

Wat wil je precies beoordeeld hebben? Je kijkt naar de server specs en zoekt op welke eisen er gesteld worden aan de serverapplicaties.

Neus ook eens bij www.i3d.nl.

een cod4 server zal idd wat meer gaan vragen, maar daarom hosten wij voorlopig ook alleen moh servers... daar kunnen wij met een sterke dual 3.0 Ghz Xeon processor wel 20 servers op draaien..

Kleine voorspelling,
Op deze bak zul je (mits goed ingeregeld dus afhankelijk van OS/Server software voor de mohaa server) zo'n 6 x 24 slots Mohaa servers kunnen draaien maar dat is alleen de server,

Of de verbinding dat ook aankan weet ik zo 123 niet

dus je zegt niet egt een goede server...

we hebben nu tijdelijk deze server:::____

Our servers are currently being rotated on a :

Dual Xeon 3.06GHz,

2GB Memory,

2x 36GB 10k HDD's,

1mbit (95%) Datatraffic

_______

Zou die nog beter zijn dan die andere?

EN wat vinden jullie van deze:

#
Dell PowerEdge R200 Server

#