Beoordeling systeem.

• Onderwerp starter Onderwerp starter waawt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

waawt

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2011
buget rond 900+/-
doel gamen

hallo ik heb een paar sites doorzocht en kwam op dit uit
http://gamepc.nl/game-pc-plus
nou zat ik te denken is dit wat:P
en moet/zou ik het moderbord voor 15euro upgraden
en de woeding is dit niet iets te laag dat ik die andere moet nemen?
alvast bedankt

gr Henk

EDIT

ooh als je op die link drukt druk dan op selcteren dan kan je nog dingen toevoegen was ik vergeten srry!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Mod-edit

Ik heb je titel maar even aangepast.Dit komt wat duidelijker over lijkt me;)

Laatst bewerkt:
mooi, maar ik zou dan een i5 pakken want dat is genoeg voor gamen + een betere videokaart (HD6870)
en houd er wel rekening mee dat er nog 80 euro bij moet voor een besturingssysteem

EDIT: je bent op Azerty een stuk goedkoper uit: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...382466]=1&product[383039]=1&product[216531]=1
- sterke voeding
- erg goede videokaart
- assemblage + 1 jaar garantie
- zelfde vette kast
- i5 Processor
- 8 GB geheugen
- Windows 7
- 1GB HDD
- dvd spelertje
- goed MoBo

Laatst bewerkt:
nou dit ziet er inderdaat wel wat beter uit
maar ik heb dan 2 vragen word dit dan zo inelkaar gezet?
(volgens mij wel maar ik weet het niet zeker of dat er stond)
en is die videokaart beter want ik weet daar niks over weet aleen dat die werd aangeraden.
en nog een vraag ik heb al windows 7 upgrade dus heb aleen xp nodig en dan upgrade.
en moet ik de i5 2500k nemen of de i5 2500

assemblage=in elkaar zetten
de videokaart is een stuk beter ja, en je kan er later een tweede bij doen.
weet je al hoe je aan xp komt? dat heb je namelijk niet op azerty.
en over de processor.. ik weet het verschil eigenlijk niet en kan het ook niet vinden (zal wel zijn dat de ene beter te OC'en is?)
misschien kan iemand anders daar op antwoorden?

Geen xp nodig als je een upgrade versie heb van W7

Je kunt gewoon een clean install starten met de upgrade DVD. Het probleem is je serienummer. In het serienummer wordt onderscheid gemaakt tussen een Full product en een upgrade product. Dit kun je omzeilen door tijdens de clean install GEEN productkey in te voeren. Gewoon de installatie van windows voltooien.

Direct na de installatie van Windows ga je alsnog een upgrade installatie uitvoeren ( dus de installatie starten vanuit je vers geinstalleerde windows 7) Deze upgrade is puur formaliteit, maar heb je nodig om nu wel je productkey in te voeren. Daarna kun je windows gewoon activeren.

de "K" versie heeft geen gelockte multiplier en kan verder overclocked worden, in principe. Indien je niet van plan bent te overclocken is er geen verder verschil

nou alemaal bedankt voor het mewerken het is me helemaal duidelijk geworden:thumb:

dus ik heb verder ook geen vragen meer;)
laters

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan