Beoordeling van specs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scorpio1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2011
Berichten
3
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop en heb hier op het forum gelezen over een Medion laptop. Ik wil met mijn laptopper in ieder geval de game Anno 1404 en alle andere versies hiervan kunnen spelen. Ik heb er 2 gevonden en ik ben benieuwd of Medion goed genoeg is en welke van de 2 goed genoeg is voor wat ik wil. Het gaat om deze MEDION® AKOYA® E6217 en deze MEDION® AKOYA® P7615
Het gaat denk ik met name om de grafische kaart. Als er een ander merk is wat jullie aanraden (geen acer) dan hoor ik dat graag. Mijn max is wel 700 euro.
Ik ben benieuwd.
 
Hallo, een tip een laptop is niet gebouwd voor te gamen. Als je dit maar in je acterhoofd houd.
 
over het algemeen zijn laptops daar niet voor gemaakt,
maar nu zijn er toch veel modellen die het aardig doen op gebied van gamen.

de MEDION® AKOYA® P7615 heeft een betere videokaart en daar zul je dus beter op kunnen gamen.
anders zie mijn handtekening (2 merken ^^)
 
Het gaat ook niet om van die snelle games waarbij een hele hoge framerate nodig is maar het gaat me hier wel om de specs van de twee. En is die Medion wel een goed merk? Zelf ga ik ook liever voor een gerenommeerd merk maar dan kom je al gouw in een andere prijsklasse uit.
 
medion word niet door iedereen gezien als een top merk
ook in dit geval moet je rekening houden met LOW/Medium settings wil je uberhaupt games van tegenwoordig spelen op een laptop
dus zul je zeker moeten letten op de videokaart van de laptop en dat de laptop een redenlijke cpu heeft
voor 700 euro kun je zeker een laptop kopen van een gerenommeerd merk die aan jou eisen voldoet
 
medion wordt tegenwoordig niet alleen meer verkocht door zaken als de aldi en mediamarkt maar ook door gerenommeerde pc zaken als paradigit.
het gaat hierbij om een let op onderneming die zelf onder eigen naam onderdelen in zijn geheel of als zijnde compleet(pc onder andere) verhandelt.....
vaak gaan dergelijke ondernemingen na slechts enkele jaren al failliet en ben je als klant je garantie en zovoorts kwijt....... medion bestaat echter al weer wat jaartjes en
er zijn gen aanwijzingen dat ze failliet gaan sterker nog ze groein steeds meer en duiken zoals je ziet ook al in pc speciaalzaken op.
het feit dat deze zaken vertrouwen geven en hun naam in de waagschaal stellen bewijst al dat medion wel wat te bieden heeft... uit eiegn ervaring weet ik dat de componenten redelijk zijn. al ben je als gevorderde computerar of als fervente gamer toch meer geneigd nar zwaarder materiaal........ ook daarin komt medion de klant wel tegemoet tot op zekere hoogte omdat de dior hun aangeboden pcs vrijwel altijd met een huidig zware processor en voldoende geheugen en opslagcapacitiet geleverd worden
tegen betaalbare prijzen...... heb je echter geen gebrek aan geld of ben je bereid meer uit te geven aan een pc dan merk je dat de angeboden standaard pcs niet veel; zwaarder zijn doorgaans dan de medionpc en je dus het beste je pc zelf kunt samenstellen....... wat een laptop betreft asl je deui puur voor gaming gebruikt is het qua bediening geen fijn apparaat tenminste voor spellen die snelheid met toetsaanslag vereisen de qualiteit van de monitors is minder heb vaak last van spiegeloingen wat erg stoort bij gaming en zonder losse muis al helemaal niet te doen......... accuduur is niet berekend op urenlange gaming dus wordt een dockingstation of constant op de lader laten staan ........... voor 700 euro kun je idd ook merklaptops kopen maar ik zou je aanraden je dar niet blind op te staren vaak betaal je allen voor de naam meer maar is de inhoud ervan gelijk aan een van een goedkoper merk!!! het niet kunnen uitbreiden en de kortere economische levensduur van een laptop maakt hem duurder dan een desktop
voornamelijk als er een defect zou optreden na de garantie periode.......... een laptop schrijf je over het algemeen na 3 jaar al af......... een desktop 5 jaar ...........
 
Medion is een gerenommeerd merk. Het was een jaar of 10 geleden een nieuwkomer, maar is inmiddels 'all in'. Met de specs van deze machine zal jij anno 1404 prima kunnen draaien.
 
Allemaal bedankt voor jullie advies. Ik denk dat ik de gok maar ga wagen.
 
@haribald meschien eens de ENTER knop gebruiken :p
beetje moeilijk/saai lezen zo
 
duidelijk

maar is zo wel heel duidelijk voor de vrager omschreven toch:p:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan