Beoordeling?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ummelke

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2005
Ik heb niet zoveel verstand van wat er binnenin de pc zit, dus ff een vraag aan jullie of ik er goed aan doe deze te kopen.

- legitiem Windows Vista™ Home Premium besturingssysteem
- AMD Sempron™ processor 3400+
- 1 Gb DDR2-SDRAM (intern geheugen)
- 2 DIMM-sockets
- 160 Gb SATA vaste schijf (7200 rpm)
- tot 8 Gb partitie voor systeemherstel
- NVIDIA® GeForce™ 6150 LE GPU chipset met 128 Mb apart videogeheugen (tot 319 Mb videogeheugen totaal beschikbaar zoals gealloceerd door Windows Vista™)
- DVD-writer: DVD-RAM en maximaal 16x/8x ±(r)/±(rw) dubbellaags met ondersteuning van LightScribe-technologie (haarscherpe disklabels maken vanaf de PC met LightScribe: branden, omdraaien, branden)
- geïntegreerde Ethernet 10/100BT netwerkinterface
- IEEE 1394 Firewire®-interface
- 9-in-1 geheugenkaartlezer
- draadloos LAN 802.11 b/g
- geluid: High Definition Audio 7.1
- poorten: 1 audiopoort aan voorzijde, 6 analoge audiopoorten aan achterzijde, 1 digitale audiopoort aan achterzijde
- meegeleverde accessoires: PS/2 toetsenbord en optische muis
- poorten en uitbreidingsmogelijkheden: 1 externe positie voor optische drive, 1 interne
inbouwplaats voor vaste schijf, 1 PCI-E 16x laag-model (1 vrij), 5 USB 2.0 poorten (1 aan voorzijde) en 1 FireWire®-IEEE-139
- afmeting: 110x322x245 mm

Matige processor, is low-end en 1 gig. intern met Vista werkt niet soepel.

Enne, welke chipset?

Dit is een echt budget systeem, kantoortoepassingen zoals office en internet zal vlot gaan maar om mee te gamen of video/foto bewerking is ie niet echt geschikt.

inderdaad. Als je er goedkoop vanaf wil komen kan je deze pc wel nemen. Waarvoor wil je hem eigenlijk gaan gebruiken?

Niet te veel geld aan uitgeven. En wellicht toch maar XP er op zetten

en die graka met vista zou er van dood kunnen gaan hoe traag dat zal gaan.:confused:

ja want gamen zal er niet op lukken op windows xp al niet eens meer maar op vista dan al helemaal niet...

ik heb ongeveer het zelfde (iets langzamer) en gamen gaat er wel goed op, geen lagg etc (met call of duty2, san andreas,etc met alle grapichs op full):eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan