• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Beoordelingen via formulier als input voor grafiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldhuisje

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2010
Hallo,

Ik loop tegen het volgende 'probleem' aan. Voor een opdracht, moet ik een simpel beoordelingssysteem maken per dag (een lachende smiley, een neutrale en een huilende). Aangezien er leken metBekijk bijlage projectdashboard.xlsm het programmaatje moeten gaan werken heb ik er een simpel formulier van gemaakt (zie bestandje). Bedoeling is dat mensen makkelijk een partij kunnen toevoegen (wat inmiddels gelukt is met de knop "partij toevoegen"). Deze wordt vervolgens weggeschreven naar werkblad "oa". So far so good. Nu wil ik echter in het formulier "invoeren beoordeling per dag" de partijen inladen zodat ze afzonderlijk kunnen worden beoordeeld (middels een dropdownlist). Nu vraag ik me af wat de meest geschikte optie hiervoor is? Vervolgens wil ik de uitkomsten van deze simpele beoordeling ergens naartoe schrijven zodat ze makkelijk in een grafiekje geplot kunnen worden zodat het visueel is. in het bijgevoegde bestand zijn de formulieren te zien. Ik heb er ter verduidelijking nog wat begeleidende tekst bijgeschreven. Hoop dat iemand mij kan helpen en mocht het onduidelijk zijn dan hoor ik dat graag.

Bij voorbaat dank,
Ronald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan