• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

bepaalde cellen uit variabel aantal tabbladen onder elkaar zetten en ordenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat bestand werkt zoals het moet!

alleen als ik de code copieer naar het bestand met de 80 tabbladen krijg ik weer de code 13 fout... vaag...

ik gebruik excel 2010 Nederlands

Hier geen foutmelding; Op welke regel gebeurd dat?
Ik werk met Excel 2007, maar dat zal geen probleem opleveren lijkt me.

Harry, ik ben er denk ik achter waar het mis gaat!

er zijn enkele tabbladen waarvan hij denkt dat de opmaak anders is (ik kan nog niet vinden wat er precies is...) en daar loopt hij op vast.

verder als een item 3x op een sheet voorkomt dan geeft hij 3x de sheet name weer... dit zou mooier zijn als dit maar 1x gebeurd.

Verander de "dic3" regel.
Code:
dic3(sn(i, 1)) = IIf(InStr(dic3(sn(i, 1)), sh.Name), dic3(sn(i, 1)), dic3(sn(i, 1)) & sh.Name & "/ ")

:thumb: Het werkt!

Ik ga morgen even uitpluizen wat je nu precies hebt gedaan, dan leer ik er ook nog wat van!

1000x dank!

Heb nog een kleine wijziging aangebracht om de slashes goed te krijgen:

Code:
       If Not dic3.exists(sn(i, 1)) Then dic3(sn(i, 1)) = sh.Name Else dic3(sn(i, 1)) = IIf(InStr(dic3(sn(i, 1)), sh.Name), dic3(sn(i, 1)), dic3(sn(i, 1)) & "/ " & sh.Name)

:D:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan