Bepaalde dingen van homepage niet te zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirk.K

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2001
Berichten
243
Hallo ik heb net mijn homepage geuploaded naar een server van chello.Alle mapjes en html files heb ik naar de server gezet.Nu zie ik de homepage wel,maar ik had hierbij ook een lichtkrant gemaakt met een tekst die over het scherm rolt maar op mijn homepage is die niet tezien terwijl ik alle files die er te uploaden zien ook heb geupload.Licht het misschien aan een bepaalde instelling in mijn browser opties die ik nog moet inschakelen om dit te kunnen zien.Iemand enig idee.,
Alvast bedankt,
dirk
 
Waar heb je je Homepage mee gemaakt? Frontpage?
Zo ja dan klopt het dat je lichtkrant het niet doet aangezien de server FP moet ondersteunen en dat doen er veel niet die gratis zijn.
Enne geef ff een link naar je site dan kunnen we kijken.
 
Hallo raymond.Hij is inderdaad gemaakt met frontpage en als het zo is wat jij zegt ben ik niet erg blij hiermee dat chello geen fp ondersteunt.Ga dit toch is even nazoeken.Weet jij toevallig geen free webhosting site die dit wel ondersteund.
http://members.chello.nl/d.ketting/
Dit is de site waar ik mee bezig ben,maar het stelt echt nog niets voor,ben zelf nog een beginner wat betreft maken van homepages,maar het leek me wel eens leuk om te proberen om een site te maken van ons voetbal team.Moet nog heel wat uurtjes er in gaan steken voor het wat wordt.Maar oefening baart kunst toch?
Dirk
 
Tja, ik dacht het al.
Ik weet ff niet 123 welke gratis host FP ondersteunt maar wellicht iemand anders in dit forum wel.
Ik had mijn site voorheen bij Adhosting, niet zo duur en erg goed. Je moet het er wel voor over hebben. Heb je wel meteen je eigen domeinnaam en zo...kijk maar.
Succes.
 
Ik zie geen probleem met de lichtkrant "Dit is de homepage van Excelsior P3"? Loopt prima van rechts naar links over het scherm in IE 5.x. Of moet er iets meer staan in dat frame?
 
Laatst bewerkt:
Loopt nu ook goed bij mij hoor......waarschijnlijk wat veranderd.
Kan mij herrineren dat je eerst FP extensies moest instaleren, zal nu wel gedaan zijn. Toppie:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan