Hallo,
een vraagje, bepaalde emails ontvang ik niet in mijn outlook.
Deze bepaalde emails zijn bijvoorbeeld ook de nieuwsbrieven die orange(mijn provider) zelf verstuurd, ik ben al een hele tijd bezig met de orange helpdesk maar die vertellen mij dat het gewoon "goed" staat.
Toch ontvang ik deze emails niet, ook niet via webmail als ik inlog op mijn emailadres bij orange, ze staan er gewoon niet!
Orange daarintegen houd vol dat het wel verstuurd wordt.
Thuis bij mij hangt achter de livebox een linksys accespoint (wap55ag) voor het draadloos netwerken op meerdere pc's, hierin zit volgens de beschrijving van dit apparaat geen firewall in, ik dacht even dat de mails worden geblokkeerd door de firewall van het accespoint.
Maar ook zal dat zo wezen dan moet ik toch altijd deze mails ontvangen via de webmail via orange-site?
Ik maak gebruik van meerdere emailadressen, aangemaakt via de site van orange en op alle emailadressen heb ik mezelf aangemeld voor de nieuwsbrieven, en je raad het wellicht al ook daar komen niet de nieuwsbrieven binnen, ook niet via webmail.
Kan dit probleem bij mij thuis zitten of moet ik het toch bij orange zoeken?
wie heeft nog meer ervaring met dit soort problemen van het niet ontvangen van emails?
o ja by the way ik maak geen gebruik van een spamfilter, zowel bij mij thuis niet als bij orange niet.
M.a.w. heeft iemand nog tips voor mij?
een vraagje, bepaalde emails ontvang ik niet in mijn outlook.
Deze bepaalde emails zijn bijvoorbeeld ook de nieuwsbrieven die orange(mijn provider) zelf verstuurd, ik ben al een hele tijd bezig met de orange helpdesk maar die vertellen mij dat het gewoon "goed" staat.
Toch ontvang ik deze emails niet, ook niet via webmail als ik inlog op mijn emailadres bij orange, ze staan er gewoon niet!
Orange daarintegen houd vol dat het wel verstuurd wordt.
Thuis bij mij hangt achter de livebox een linksys accespoint (wap55ag) voor het draadloos netwerken op meerdere pc's, hierin zit volgens de beschrijving van dit apparaat geen firewall in, ik dacht even dat de mails worden geblokkeerd door de firewall van het accespoint.
Maar ook zal dat zo wezen dan moet ik toch altijd deze mails ontvangen via de webmail via orange-site?
Ik maak gebruik van meerdere emailadressen, aangemaakt via de site van orange en op alle emailadressen heb ik mezelf aangemeld voor de nieuwsbrieven, en je raad het wellicht al ook daar komen niet de nieuwsbrieven binnen, ook niet via webmail.
Kan dit probleem bij mij thuis zitten of moet ik het toch bij orange zoeken?
wie heeft nog meer ervaring met dit soort problemen van het niet ontvangen van emails?
o ja by the way ik maak geen gebruik van een spamfilter, zowel bij mij thuis niet als bij orange niet.
M.a.w. heeft iemand nog tips voor mij?