• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

bepaalde gegevens uit kolom overnemen in ander werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

merkelbek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2009
Berichten
2
Hoi,
ik heb het volgende probeem: ik ben bezig met het maken van projectkaart, waarbij ik een aantal processen (werkbladen) op een totaal overzicht getotaliseerd heb (dus een overzicht met verschillende actviteiten en deze weer gesplitst in sub-activiteiten). Deze subactv hebben allen een bepaalde status (en kleur). Bijv. nog niet gestart = rood
Nu wil ik weer een werkblad toevoegen, waarbij ik graag alleen de gegevens van een bepaalde kleur (rood) wil overnemen.
Op dit nieuwe werkblad moet ik dus alleen de 'rode' cellen overnemen (en alles wat in die rij staat).

gr
 

Bijlagen

  • Indeling stappenplan projectkaart vb.xls
    96 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Dit heeft niet echt betrekking op je vraag, maar is het niet handiger om op het tabblad hoofddeling alles met keuze rondjes te werken ipv datavalidatie?
Grts
 
Heeft dat dan veel voordelen; ik heb de rest van het bestand al klaar.
Het enige wat ik nog moet is het voorblad (totaal overzicht)
 
Aangezien je nogal een lange lijst hebt, lijkt het mij sneller en overzichtelijker. Maar het is maar een tip/ mening! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan