bepaalde iconen vervangen door standaard ''programma niet herkent'' icoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

heb een vraag

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2010
Hallo allemaal,

sinds kort zijn er een aantal iconen vervangen door het ''programma niet herkent'' icoon. zie http://lockerz.com/d/17109168
ik heb al gekeken bij de map en zoek opties en bij deze de standaardinstellingen hersteld maar ook dit mocht niet baten.
iemand een idee hoe ik de juiste iconen weer terugkrijg?
alvast bedankt

Hallo,

Probeer is op de rechtermuisknop te drukken op een van de bibliotheekmap, en dan eigenschappen > en dan in een van de tabbladderen
een icoon aan de bibliotheekmap toetevoegen?

Mvg,

Martin de Groot

Hallo,

Dan mist er een bestand op je computer waar bepaalde iconen in zitten.
Probeer een system file check te doen. Dit kan je doen door:
start menu > uitvoeren > cmd (wel met administrators rechten) > typ in: sfc /scannow gevolt door een enter.
Als de check klaar is start je je computer opnieuw op en misschien dat het dan is opgelost.

Mvg,

Martin de Groot

ik heb al je instructies opgevolgd maar ook na het opstarten blijf ik dezelfde iconen zien

1. Klik op de download knop hieronder om het bestand hieronder te downloaden.

2. Sluit eerst Explorer.exe af d.m.v. Taakbeheer. Die doe je met [windowstoets+r] toetscombinatie -> typ: taskmgr -> Klik op tabblad Processen. Klik op Proces beëindigen.
  3. Sla het bestand op en voer het uit.
  4. Volg de instructies in de opdrachtprompt om de Icon Cache weer op te bouwen

weer alle instructies opgevolgd maar het is er niet beter op geworden helaas:(
ik heb nu dat er voor alle iconen op mijn bureaublad een klein ''programma niet herkent'' icoontje'' staat
ook kan die nu niet alle map iconen meer tonen. bij 50% van de mappen staat het ''programma niet herkent'' icoon'' en bij de andere 50% staat de juiste icoon er wel.
misschien binnenkort maar Windows opnieuw installeren.

Raar is dat, maar ik vrees dat dit inderdaad nodig zal zijn.
Echter er is(zijn) nog een optie(s), dat is schijfruimte vrijmaken, waardoor er op e.o.a. manier de iconen terugkomen.
Probeer eens met Privazer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan