Bepaalde internet sites doen het niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dyda
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
heb je de internet beveiligin misschien te hoog staan of deze website's misschien per ongeluk geblokeerd.
kun je na kijken

start/confriguatiescherm/internetopties/
en dan ff onder beveiliging/privacy en programma's kijken

Ja dat heb ik al geprobeerd en daar staat niks raars in. Als ik via uitvoeren ga pingen naar de site pakt hij hem wel.

4 verzonden en 4 ontvangen, 0 verloren.

dat vind ik vreemd.

Op een één of andere manier wil hij de site gewoon niet zoeken. Als ik www.bol.com intoest dan krijg ik de pagina: Live Search:www.bol.com. terecht.
Als ik dan via die site bol.com aanklik dan geeft hij dit aan:

De webpagina kan niet worden weergegeven

Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

Met mijn iternet is voorderest niks mee aan de hand.
Dit probleem is begonnen toen ik internet explorer 7 erop heb gezet.

Groeten

Nee firefox doet het ook niet.

Ik heb al de geschiedenis en cookies weg gegooit. Systeemherstel gedaan. IE7 opnieuw geinstalleerd, maar niks helpt.

Er staat voorderest niks bijzonders op mijn computer. Ik gebruik hem alleen voor internet en e-mail. Ik heb AGV anti-spyware en AGV anti-virus. Die geven ook niks aan.

Groeten

Microsoft een kleine maand geleden eindelijk versie 7.0 van zijn webbrowser Internet Explorer de deur uit heeft gedaan. Het programma was in eerste instantie alleen in het Engels verkrijgbaar, maar nu is dan ook de Nederlandse uitvoering beschikbaar voor download. IE 7 werkt niet op alle versies van Windows. Alleen gebruikers van Windows XP met Service Pack 2 of Windows Server 2003 met Service Pack 1 kunnen gebruik maken van al dat moois, waaronder browsen met behulp van tabs, verbeterde ondersteuning van het png-formaat en beveiligingen zoals antispoofing- en antiphishingtechnologie om de gebruiker veiliger over het net te laten surfen. Daarnaast kunnen RSS-feeds verzameld worden en zal IE7 zich beter aan de webstandaarden en -formaten houden.

Misschien dus geen service pack 2'?

Geen idee, hoe kan ik daar achter komen of ik dat heb?

Je service pack 2, kun je gratis downloaden en installeren via de microsoft website, ben je wel eventjes zoet mee, daar staat ook bij welke updates je hent en nodig bent voor service pack 2.

Op pc, kun je kijken bij configuratie scherm en dan beveiliging.

Ik gok dat je provider gewoon een probleem heeft in jouw regio. Heb je toevallig internet via planet? Op deze site kun je dan zien waar er allemaal storingen zijn.

En anders even op de site van je provider kijken of je daar ook de storingen kunt vinden.

Hallo,

Staat IE7 wel als standaart aangevinkt? Dit zie je in Internetopties>Programma's en dan moet er een vinkje staan bij "internet explorer is de standaard browser" :)

Ik heb internet via Casema.

Ik ga even kijken voor IE7. Ik zit niet elke dag achter de computer vandaar dat mijn reactie even kan duren.

Ja IE7 staat als standaard aangevinkt. Dus dat is het probleem niet. Erg raar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan