bepaalde jpg's in pagina doen 't niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric2001

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2001
Hallo,
Ik heb vanmorgen een plaatje aangepast in Corel. Ik heb hem weggeschreven onder de naam 11.2.a.jpg. Het is gewoon een jpg'tje en hij wordt zo ook herkend in Corel, ACDSee en in de verkenner (miniatuurweergave)
Als ik 'm in m'n homepage opvraag is 'ie niet beschikbaar.
Andere plaatjes, bijv. 6.23.b.jpg werken wel.
Ik heb 't een paar keer geprobeerd, ik heb de naam goed geschreven (is trouwens lokaal) en ik heb al opnieuw opgestart.
Wie weet raad?
Eric

je weet zeker dat de link klopt?
als het andere plaatje wel werkt, zal er toch iets met de link niet in orde zijn.

Ha JK
Dat die link niet klopt was uiteraard ook het eerste dat bij mij opkwam. Daarom heb ik gewoon i.p.v. 2.11.a.jpg 6.23.b.jpg ingevuld en dat werkte wel. Ik heb in Homesite (mijn editor) gewoon de link gesleept. Ik heb in 6.23 het plaatje geprobeerd. Nix werkt.

De link klopt dus. Het plaatje is in andere programma's wel te zien (als .jpg), dus daar kan het denk ik ook niet aan liggen.

Eric

(ik heb zelf frontpage)

maar goed ook geen puntje of iets dergelijks te veel, of ergens een hoofdletter?

Nee JK,
Het staat lokaal, dus een hoofdletter kan het niet zijn, ik heb de link in mijn editor rechtstreeks gekopieerd, dus een punt kan het ook niet zijn.
Alleen als ik klik op eigenschappen krijg ik normaal gesproken bij type: ACDSee JPG image (ACDSee is mijn default viewer) en nu krijg ik HTML-document, terwijl ik 'm in ACDSee gewoon zie.
Normaal vind ik zoiets een uitdaging, nu is het eerder een probleem.
Eric

ook geen " vergete te zetten erachter,
dat is iets wat mij veel overkomt, daarom :D

Het probleem is opgelost. Ik heb de plaatjes opnieuw geëxporteerd vanuit CorelDraw (erg simpel hoor). Nu werken ze. Ik heb ze alleen moeten exporteren als "grijstinten", maar dat was de bedoeling. En dat terwijl het me in kleur al tientallen keren gelukt was.
Maar ja, het gaat om het resultaat. Jullie allebei bedankt voor het meedenken.
Grtz,
Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan