bepaalde letters worden vervangen door een ? in ms access rapport

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohanRVT

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2011
Misschien een eenvoudige vraag, ik heb een ms access 2003 DB bijgevoegd waar ik geconfronteerd wordt met een ms access rapport (met een samengesteld tekstvak lettertype TT Arial) waar de "speciale" letters é, à, è, etc.... wel goed verschijnen op het scherm maar op het afgedrukte papieren rapport wordt daar telkens een "?" weergegeven (afdrukken naar PDF rapport is zoals het moet). Het tekstvak met /of zonder opmaak instellen geeft geen verschil en Word en zo drukken dezelfde letters wel geod af. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Bijlagen

Ik kon 'm prima afdrukken (weer een boom voor niks gestorven :) ); ik zou het eens met een andere printer (definitie) proberen.

Dat is beetje een probleem aangezien er hier in de instelling maar één printer meer is (betreft een Kyocera KM-C3225E KX en is nogal beetje duur toestel). Rare is dat hij alles in Word en Excel goed doet maar access niet en thuis heb ik het ook vandaar mijn "boompje" :confused:

Vandaag de technieker van dit toestel gesproken en die wist mij direct te vertellen dat de driver aan de serverzijde niet juist geconfigureerd moest zijn en dat er nog bepaalde dingen door de IT man moeten aangevinkt worden en dat het dan opgelost zou zijn.

Ik dacht dat je er thuis ook last van had? Heb je daar dezelfde printer?

Inderdaad, waarschijnlijk kraai ik dus te vroeg victorie (of er staat bij mij thuis ook iets verkeerd dat het toevallig hetzelfde probleem geeft). We zien wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan